Mini 2 Nacht strobe

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Arno Raps

Active Member
Lid geworden
5 sep 2017
Berichten
151
Waarderingsscore
143
Punten
43
Leeftijd
47
Locatie
Lokeren
Heb nu deze besteld, Ulanzi DR-02 Strobe light, zou 6,5 gram moeten wegen en in het groen kunnen knipperen. Ben benieuwd hoe dat werkt, met dat licht erop zou ik hier in Belgie mogen nachtvliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: petervanham73
Absoluut OK. Zo lang de kleur maar op groen staat.
Ik heb net zo'n Lume Cube. Is normaal gezien op veel plekken verkrijgbaar, maar nu veelal uitgeput. Had er net nog eentje gevonden. Kost ook véél meer dan die Ulanzi. Maar die Ulanzi's zijn niet echt in Europa te verkrijgen (mss via Ali express ? of?). Tjah ik kon niet echt wachten, en anderzijds die Lume Cube is zeker OK. Ik las van die Ulanzi's dat ze makkelijk stuk gaan... Dus ja, we horen wel van jou hoe het verloopt.
 
Inderdaad via ali besteld, reviews zijn inderdaad nog wel eens wisselend.
 
Inderdaad via ali besteld, reviews zijn inderdaad nog wel eens wisselend.
Potjandorie... Nu zie ik dat die Ulanzi's binnen de paar dagen bij Amazon.nl voor een 22 Euro of zo leverbaar zijn. Gisteren was het nog minimum een 3à4 weken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno Raps
Mag je officieel eigenlijk wel zelf zo'n ding monteren? Ik lees er niks over in de regels. Wel dat geen dingen mag afwerpen enzo.
 
Wettelijk gezien moet je het hebben in BE voor nachtvluchten. Dus zeker geen wettelijke restricties tot nader order. MAAR !!! Volgens DJI zelf (op hun eigenste forum edm) wordt het compleet afgeraden. Je mag in feite niks aan of op jouw drone hangen of plaatsen. De garantie zou zelfs kunnen vervallen etc. Dé vraag is om een veilige plek te vinden qua balans. EN!! bv zeker niet zomaar bovenop plaatsen ivm afschermen van GPS etc. Ikzelf heb een MA2, dus ging 'm op het achterste stuk van m'n batterij (velcro) kleven. Is mss wel de meest onschuldige plek. Op een mini? Zou ik niet meteen zo weten. Je kan ze ook aan een pootje hangen met zo'n rubberen ringetje. Dan vraag ik me af hoe het met de balans zit. Dus ja, toch effe goed bestuderen eerst.