Naamplaatje voor Drone en controler

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.

PHTB

Well-Known Member
Lid geworden
29 sep 2017
Berichten
1.711
Waarderingsscore
424
Punten
83
Locatie
Nijmegen
Heb recent stickers laten maken bij OveralReclame uit Nijverdal. Je kan ze in alle kleuren, maten en tekst laten maken.
Snelle levering en prima gedaan !
Kan ik iedereen aanraden om te doen, maar let wel, het zijn geen brandplaatjes .
Maar voor hobby piloten als idenficatie op de drone en controler wel geschikt.
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien heb jij de Mavic Pro. Kun je een plaatje plaatsen misschien hoe ze geworden zijn ?
Ik ga binnenkort naar Duitsland en zou graag deze erop hebben.
Heb jij bepaalde maten aangegeven ? Misschien kan ik deze dan ook gebruiken voor mijn Pro Platimum nl.
Alvast dank, groet Danny
 
Hoi Danny, hierbij een foto hoe het geworden is, ik heb mijn 06 nummer afgeschermd wegens privacy . De sticker is 2 cm hoog en 4,5 cm breed.
Omdat ik eigenlijk de meeste tijd alleen maar in Frankrijk vlieg, heb ik ook het landennummer erop gezet.
Je kunt ze in alle maten en kleuren laten maken. Ik zal Hugo vragen kontakt met je op te nemen.
Groet Tom


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hoi Tom, heel erg bedankt voor je snelle bericht. Ik dacht eigenlijk dat het kleine stickertjes zouden zijn op de armen van de Drone.
Bedankt alvast voor je moeite

Groet Danny


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Goedemorgen allemaal, Wij zijn een bedrijf dat de laatste tijd veel vraag krijgt naar kenteken plaatjes / brandplaatjes voor op Drone's, ik zou dit artikel standaard op de site kunnen zetten. De meeste vraag was naar aluminium en rvs. waar moet zo'n plaatje aan voldoen? formaat ?
 
Goedemorgen allemaal, Wij zijn een bedrijf dat de laatste tijd veel vraag krijgt naar kenteken plaatjes / brandplaatjes voor op Drone's, ik zou dit artikel standaard op de site kunnen zetten. De meeste vraag was naar aluminium en rvs. waar moet zo'n plaatje aan voldoen? formaat ?
Commercieel iets vragen lijkt mij hier niet gepast.
 
Goedemorgen allemaal, Wij zijn een bedrijf dat de laatste tijd veel vraag krijgt naar kenteken plaatjes / brandplaatjes voor op Drone's, ik zou dit artikel standaard op de site kunnen zetten. De meeste vraag was naar aluminium en rvs. waar moet zo'n plaatje aan voldoen? formaat ?
Ik zie dit als admin vooralsnog niet als commercieel bericht. Op zich goed dat jullie je dienstverlening willen afstemmen op de wensen van (professionele) dronevliegers. Nu is de tendens dat drones steeds kleiner worden, maar er moet toch soms flink wat info op zo'n brandplaatje. Denk aan PH-nummer, naam, adres, telefoonnummer. En dat liefst op een klein plaatje, dat ergens geplakt kan worden op een dusdanige manier dat het niet over sensoren heen gaat of anders in de weg zit. Ik heb zo even geen afmetingen bij de hand, hebben jullie niet toevallig een Mavic Pro liggen of kennen jullie niet iemand met zo'n toestel? Aan de onderkant zit een klein vlakje waar zo'n plaatje zou passen. Maar het handigst is om dat zelf even te bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Volgens mij zijn brandplaatjes in de vorm van een sticker niet toegestaan. De bedoeling is namelijk dat na een brand het plaatje overblijft.
Ik heb afgelopen week voor mijn DJI Mavic Pro 2, twee brandplaatjes laten maken bij DOG-TAG, gegraveerd aluminium 2.5x1cm, totaal kosten incl. verzending: € 13,50.
Ik kan nu de volgende stap van de registratie gaan doen (met aanleveren foto's brandplaatje), ik zal jullie informeren over het vervolg daarvan.
 

Bijlagen

  • PH-5HM.jpg
    PH-5HM.jpg
    513,6 KB · Weergaven: 123
Voor recreatief gebruik in Nederland is een sticker met gegevens van de eigenaar wel zo handig , maar niet verplicht.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Voor recreatief gebruik in Nederland is een sticker met gegevens van de eigenaar wel zo handig , maar niet verplicht.
Dat duurt mogelijk nog maar een paar maanden. Maar dat gaan we vanzelf zien. Op dit moment heb je gelijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vayreda
Volgens mij zijn brandplaatjes in de vorm van een sticker niet toegestaan. De bedoeling is namelijk dat na een brand het plaatje overblijft.
Ik heb afgelopen week voor mijn DJI Mavic Pro 2, twee brandplaatjes laten maken bij DOG-TAG, gegraveerd aluminium 2.5x1cm, totaal kosten incl. verzending: € 13,50.
Ik kan nu de volgende stap van de registratie gaan doen (met aanleveren foto's brandplaatje), ik zal jullie informeren over het vervolg daarvan.

Inmiddels is de registratie voltooid en heb ik het bewijs van inschrijving van IL&T binnen. De kleine aluminium plaatjes (25x10mm) met mijn PH-nummer en telefoonnummer worden dus geaccepteerd.
 
Heb recent stickers laten maken bij OveralReclame uit Nijverdal. Je kan ze in alle kleuren, maten en tekst laten maken.
Snelle levering en prima gedaan !
Kan ik iedereen aanraden om te doen, maar let wel, het zijn geen brandplaatjes .
Maar voor hobby piloten als idenficatie op de drone en controler wel geschikt.
Dank je!!! Tof dat je mijn bedrijf promoot en fijn dat je zo tevreden bent.

Verzonden met mijn SM-G920F en de Dronepilots.nl app
 
Voor de geïnteresseerde, de brandplaatjes staan op de site, uitgevoerd in RVS.
Goedkope rvs naamplaatjes laten maken | Naamborden.nl
Sorry, maar behoorlijk duur. Gisteravond na 17.00 uur bij www.dog-tag.nl een aluuminium plaatje besteld voor € 6,95 (2 stuks voor €13,95) incl. verzending. Keuze uit messing, RVS en alluminium, waarbij ik niet weet of de RVS variant duurder is. Morgen is mijn plaatje al binnen. Eerder hier gekocht en perfecte kwaliteit.
 
Aluminium is eigenlijk te zacht voor de toepassing van Brandplaatje.
Ik weet niet, maar zojuist contact gehad en hun geven aan hier nooit problemen mee te hebben gehad. Is qua temperatuur ook goed tot 300 graden. Even nagevraagd RVS is bij hun een tientje duurder. Dus dan nog steeds stukje goedkoper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.