Moin

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Kunnen DJI en Yuneec piloten voor de gezelligheid samen naar een meeting gaan?

  • Ja

    Stemmen: 3 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • zeg ik liever niet!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

DYDA Tom

New Member
Lid geworden
28 mrt 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
32
Locatie
Achterhoek
Hallo allemaal.
Mijn naam is Tom, Ik ben 27 jaar jong en kom uit de Achterhoek (Gelderland).
op dit moment voor mijn hobby vlieg ik met de:
  • Yuneec Typhoon H Professional (intel real sense),
  • Yuneec Typhoon H plus
  • Yuneec Mantis Q.

Ik ben ook medeoprichter en de penningmeester van DYDA (Nederlandse Yuneec Drone Association). DYDA is de eerste Yuneec-dronenvereniging van Nederland .Het is voor alleen piloten van Yuneec drones.We willen meerdere keren per jaar een meeting organiseren en deze zijn ook voor DJI vliegers toegangelijk, want samen een hobbby of je werk uitoefenen is toch wel het leukste.

Ik hoop dat ik mijn ervaring met drones kan delen en meer ervaring kan opdoen bij andere leden.
 
Eveneens welkom Tom, een goed initiatief die club van jullie.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Dankje. Het is dan wel yuneec vereniging, maar laatst een meeting gehad in vianen en daar kwamen ook DJI piloten bij vliegen en zolang je met elkaar maar overlegd wie er vliegt en hoe je vliegt is er niks aan de hand. Wij proberen het gezellig te houden ;)
 
Jammer dat er bij die club welke in Vianen vliegen zoveel DJI haters zijn. Op Facebook wordt er door die lui altijd met veel bombarie aangekondigd wanneer DJI weer eens in het nieuws is. Ook heb ik al diverse personen uit die groep geblokkeerd. Was dat eeuwige afzeiken ( waar Facebook denk ik voor bedoeld is ) meer dan zat. Hoop dat men het op dit forum vriendelijker weet te houden.
Ik kom zeker niet.



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Jammer dat er bij die club welke in Vianen vliegen zoveel DJI haters zijn. Op Facebook wordt er door die lui altijd met veel bombarie aangekondigd wanneer DJI weer eens in het nieuws is. Ook heb ik al diverse personen uit die groep geblokkeerd. Was dat eeuwige afzeiken ( waar Facebook denk ik voor bedoeld is ) meer dan zat. Hoop dat men het op dit forum vriendelijker weet te houden.
Ik kom zeker niet.



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app


Hoi Klaas.

Het is niet alleen dat yuneec vliegers dji vliegers bekritiseerd. Maar ook andersom. Mijn doel is zeker niet om dji vliegers te bekritiseren omdat ik vind dat de kleinere drones van dji stukken beter eruit zien en vliegen dan de kleine van Yuneec. Ik ben zelf meer van de hexacopter en dat heeft niks met dji te maken.


Gr

Tom