mini 3 pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Drone2

Active Member
Lid geworden
24 apr 2020
Berichten
173
Waarderingsscore
35
Punten
28
Locatie
Delft
is het geluid van de mini 3 minder dan zijn 2 voorgangers???
 
Bedankt snitserNL,
Ik ben van plan de Mini 3 pro te kopen, ik vlieg nu met de mini 1 maar ik erg me rot aan dat hoge geluid van de mini1.
op het filmpje lijkt mij dit al een stuk beter.
ik wil de mini 3 pro kopen met het scherm in de afstandsbediening vraag me af of dit verstandig is, ik heb er totaal geen ervaring mee, mogelijk zijn er piloten die daar wat meer over kunnen vertellen, ( voor of nadelen ) beter slechter, ik hoor het graag.
 
De mini3oro was mijn eerste drone waarbij ik een controller met scherm kocht en ik ben hier tevreden over. Geen geklooi meer met je telefoon en controller. Ik ben nu wat sneller in de lucht met de drone en de batterij in de controller is lekker groot dus nooit meer een lege accu in je telefoon. Er zijn ook nadelen. Het scherm is iets minder helder dan van dure telefoons. Ik gebruik een klep op de controller die de zon blokkeert en ook als deksel werkt. Je wordt ook beperkt in de third party software die je niet op de controller kan installeren. Dat is echt wel een nadeel.

Verzonden met mijn SM-X200 en de Dronepilots.nl app
 
Kan je die deksels los kopen? en kan je wat meer vertellen over de third party software, zo dat ik er wat meer inzicht over krijgt.
 
Ja het deksel/zonnescherm is los te koop ik zag het ergens op dit forum langskomen.
Kan je die deksels los kopen? en kan je wat meer vertellen over de third party software, zo dat ik er wat meer inzicht over krijgt.
DJI RC Sun Hood/Coverset 2 bijvoorbeeld.
Als thirdparty software gebruik ik ook litchi waarmee heel mooi vluchten van te voren te plannen zijn mbv Google earth. Er zijn meer van dit soort programma's die net wat extra functionaliteit tievoegen. Niet iedereen heeft hier behoefte aan, maar ik vond het leuk hier wat mee te experimenteren.

Verzonden met mijn SM-X200 en de Dronepilots.nl app