Mini 3 pro bibberend beeld

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

duodroner

Member
Lid geworden
17 dec 2020
Berichten
31
Waarderingsscore
15
Punten
8
Leeftijd
66
Locatie
Rotterdam
Hallo allemaal,

nu het weer wat beter wordt voor het eerst weer eens langere stukken gevolgen met m'n Mini 3 pro.
Nu valt me op, dat er zo af en toe een "bibber" door het beeld loopt als ik een video opneem.
Nooit eerder gezien. Iemand een oplossing ?

Dirk
 
Kun je een voorbeeld daarvan laten zien? Je zou bv. een clipje op YouTube kunnen zetten en dat hier delen ...
 
Had ik laatst ook, na een reparatie van de camera ivm een ander probleem. Ik kreeg de Mini 3 Pro terug en merkte toen af en toe wat jello in beeld. Heb de Mini 3 weer opgestuurd voor reparatie en inmiddels is de roll motor van de gimbal vervangen.
 
Zie hier voorbeeld:
Dit lijkt me een technisch probleem. Opsturen voor reparatie lijkt me dan de beste optie, al zou je natuurlijk eerst ook nog eens een gimbal-calibratie (en eventueel ook de andere calibraties) uit kunnen voeren.
Heb je dat al eens uitgeprobeerd?
 
Drone is onderweg naar DJI ter reparatie. Niet vliegend, maar gewoon via Post NL :)
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Drone is terug. DJI gaf aan dat gimbal en camera vervangen gingen worden maar tot mijn verbazing kreeg ik een ingeseald doosje met geheel nieuwe drone en geheel nieuwe accu…..

Nu maar hopen dat de nieuwe drone niet “bibbert”….
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB en SnitserNL