Mini 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sander1920

New Member
Lid geworden
7 jul 2019
Berichten
24
Waarderingsscore
8
Punten
3
Leeftijd
40
Locatie
Groningen
Ik heb net een Mini 2. Maar nu kan ik niet echt lekker overweg met het menu. Maar ik heb het idee dat ik functies mis. Wel de laatste firm erop. Ik mis wat je op de afbeelding ziet. Kan dit komen omdat ik er nog geen sd in heb zitten? IMG_1229.JPG


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Weet je trouwens dat je met de nieuwere firmware de video instellingen rechtsonder in het scherm instelt?
 
Klopt, minder duidelijk maar het is er wel!
 
Ik wacht het even af. Als ik het Sd kaartje binnen heb. Ik had voorheen de dji mavic zoom. Dit menu was gebruiksvriendelijker.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Nog een vraagje. Ik wil mijn mini registeren. Echter lees ik nu dit? IMG_1233.JPG

Ik lees toch echt datum nu geen exploitant nummer hoef aan te vragen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Je kunt je Mini 2 niet registreren; je kunt sowieso geen drones registreren. Je kunt enkel jezelf registreren als exploitant.

Daarnaast is jouw Mini 2 geen speelgoeddrone, én hij heeft wel een camera. Dus je moet jezelf registreren als exploitant en een exploitantnummer aanvragen en op de drone aanbrengen.
 
Even as a seasoned drone pilot, the day you put on FPV goggles is probably something you won’t overlook. Flying in FPV is an adventure that’s hard to explain with words. It would help if you experienced it yourself to understand why it is so terrific.

However, flying in FPV takes yet another degree of discipline and skill. It can be easy to misjudge precisely how closely you’re flying up and down to obstacles. If you do not want to wreck your drone in your very Best FPV Drone Simulators review, then below are a few flight sims you’ll be able to practice on.
 
hoi, wie kan mij helpen? Ik heb een mini 2 maar de remote controller pairt niet meer met de drone. Alles vanuit google al geprobeerd maar helaas. Geen beeld op mijn mobiel (zie wel het menu) Met de sneltoetsen kan ik de drone wel starten (propellers gaan draaien) maar geen beeld en verbinding.. Wie heeft de gouden tip? zou super zijn.
 
Hoi Henk, al geprobeerd maar daar krijg ik de FJI Fly app niet op? staat niet in de play store en ook vanuit de site wil hij deze niet installeren .... Maar vreemde is ook dat ik wel kan vliegen (dus contact) maar geen beeld op mobiel (alleen menu)