Mijn Mavic Mini is een weekje te vroeg!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Sinds 2 dagen ook de mini in mijn bezit, Typhoon H verkocht , wel met een traantje. Juist vakanties vind ik een uitdaging om te vliegen, vandaar mijn overstap. Maidenflight gehad en dat viel 100% mee! Had niet in de gaten dat hij op 1080 i.p.v. 2,7K stond. Kwam thuis en vond de beeldkwaliteit van 1080 al grandioos, kan niet anders zeggen. Moet wel zeggen dat de range wat tegenvalt, op 200 meter afstand, 100 meter hoog af en toe RC-connect warning. Nu maak ik mij daar niet zo druk over maar kan mij voorstellen dat het voor anderen wel een dingetje is. Uit de hand opstijgen en landen gaat ook perfect. Bij beter weer maar eens de 2,7K uitproberen en stoeien met editten. Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar er waren berichten dat je niets kunt instellen aan de camera, dat is absoluut niet juist. De hoognodige instellingen zijn te wijzigen. Al met al ben ik supertevreden met deze dikke mug.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Bij filmen kun je weinig instellen (behalve 1080/2.7k en 30/60fps), bij fotograferen al meer. En afhankelijk van de omgeving en omstandigheden is range veel beter dan de Spark en veel beter dan maar 200m; ik heb hem in open veld al op 700m gehad voor de signal loss en automatische RTH. Ideaal ding voor vooral vakantiegebruik..
 
Laatst bewerkt: