Mijn Avata accessoires

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

LucW

Active Member
Lid geworden
3 mei 2020
Waarderingsscore
43
Punten
28
Mijn Avata accessoires, waar en wat aangeschaft.

Avata accessoires.jpg
Winkelnaam: Masterair screw Store Amazon Prime NL

Airscrew prop.jpg

Winkelnaam: Flygood Store wederverkoper AliExpress
Rolbeugel accuklem.jpg

Winkelnaam: Nice Life Day Store wederverkoper AliExpress
Bumpstop.jpg
Winkelnaam: Aihobby Store wederverkoper AliExpress
Sensorkap.jpg

Ervaring:
- AliExpress
: Alles kwam binnen 12 of 7 dagen in huis (update je bestellingen boven een bepaald bedrag, dan ontvang je sneller, via Choice optie, zonder verzendkosten binnen 7 dagen)
- Amazon Prime NL: binnen paar dagen, met Prime zonder de verzendkosten

Conclusie: Met deze accessoires had ik al eerder ervaring voordat ik zelf mijn eigen Avata had. Mijn vrienden in Kroatië beiden hebben al een Avata in deze uitrusting en werd mij aanbevolen. De rode propellers maken iets minder snerpend geluid, is eigenlijk de grootste reden, je moet wel 2 setjes bestellen voor reserve / vervanging. Zijn twee verschillende standen. Omdat deze propellers 4 bladen heeft ipv 5 kom je nu beter bij je microSD kaartje.

De accu klembeugel werd mij sterk aangeraden, bij een stevige val kan hij zonder deze beugel, de accu er uitvallen daar kan de voeding contact bij beschadigen, de klem voorkomt dat. Nadeel is dat ik mijn Insta360 X3 beugel er niet meer op kan hebben, het is het één of het ander. Montage of demontage is vrij simpel: 2 verlengde imbus schroefjes, volgens schema.

De rode rolbeugel beschermd de camera beter maar hierdoor kan de Avata zich makkelijker omdraaien als hij onderste boven ligt, door abrupt gas geven rolt hij zich weer terug via de beugel (even vooraf in oefenen, heel handig als hij ergens buiten bereik op zijn kop ligt) Ik moest de foam in de koffer bijsnijden om hem weer passend in mijn koffer te krijgen.
Montage is vrij simpel. Lenskap kan er gewoon weer op.
(Ik heb nog 1 set van de rolbeugel overcompleet, die werd te veel geleverd ipv de doppen die ik erbij besteld had, dat kon ik reclameren en heb te veel betaalde terug gehad, om dan als nog die rode dopjes te bestellen.)

Sensorkap beschermd de sensoren tegen krassen in de koffer.

Laatst bewerkt: