Meuse et Argonne - 4K

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ikkel

Active Member
Lid geworden
31 jul 2022
Berichten
144
Waarderingsscore
141
Punten
43
Leeftijd
50
Locatie
Hageland
De mooie gezapige streek van de Maas en Argonne in Frankrijk zijn zalig om te vertoeven.
Ze is wel verweven met een duister en bloederig verleden dat tijdens de eerste wereldoorlog veel te veel slachtoffers heeft geëist.
Tijd zal de glans van hun daden nooit doen vergeten.

Alles is gefilmd met de Dji Osmo Pocket, Dji Mini 2 en Dji Mini 3 Pro

 
Die WW I gerelateerde beelden zijn niet alleen mooi geschoten, maar hebben ook historische impact. Het maakt mij even stil.
De anderen beelden (bootje) doen daar eigenlijk afbreuk aan. Als je er de tijd voor hebt zou ik er een WW I thema-video van monteren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ikkel
Die WW I gerelateerde beelden zijn niet alleen mooi geschoten, maar heb ook historische impact. Het maakt mij even stil.
De anderen beelden (bootje) doen daar eigenlijk afbreuk aan. Als je er de tijd voor hebt zou ik er een WW I thema-video van monteren.
Thanks voor de feedback.
Ik wilde met het water, de boot, het landschap ook het karakter weergeven van de streek zoals die nu is om contrast te hebben met wat toen gebeurd is.
Voor een volledig WW1 thema heb ik (momenteel) niet genoeg filmmateriaal, het ossuarium is bijvoorbeeld aan de binnenzijde heel indrukwekkend maar mijn pocket is niet lichtgevoelig genoeg om zo een zaken goed in beeld te brengen (toekomst gericht ben ik wel aan het uitkijken naar een betere handcamera om te gebruiken op een (Dji RS) gimbal. Zo kan ook beter eens volledige themavideo's maken.
 
Indrukwekkend. Wow. En dan die achtergrondmuziek. Welke muziek is dit en waar haal je dat moois???
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Indrukwekkend. Wow. En dan die achtergrondmuziek. Welke muziek is dit en waar haal je dat moois???
Dank u je fijne reply wordt ten zeerste geäppricieerd.

Mijn muziek haal ik hoofdzakelijk van kanalen zoals Epidemic Sound, North-7 sound, TuneTank en MaxkoMusic.