Melding Ipad mini Mobile device CPU fully loaded

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Adop

Member
Lid geworden
9 mei 2020
Berichten
56
Waarderingsscore
17
Punten
8
Leeftijd
58
Locatie
Putten
Ik krijg een melding op mijn Ipad mini vooral de eerste keer wanneer ik alles aanzet
indien ik erop klik verdwijnt het en krijg ik het ook niet meer in beeld
herkent iemand deze melding ?

mvg Andre

Mini2.jpg
 
Dit ken ik ja..

Heb dat ook met mijn drone phone..

Als jij je iPad aanzet is hij van alles aan het opstarten.. Dat vergt nogal cpu kracht.. oplossing? Zet eerst je tablet aan, maak dan de drone en afstandsbediening klaar etc etc.

Op het moment dat je dan als laatst je app opstart (dan ben je 1 of 2 minuten verder) is je iPad klaar met de rest op starten en is er genoeg cpu kracht vrij voor de app.
 
Sorry voor het late reageren maar ik heb amper gevlogen ivm het slechte weer , zal het uitproberen
 
Ik blijf het houden de Ipad-mini staat altijd aan namelijk , wel in de slaapstand uiteraard maar na indrukken
van de bekende ronde knop is hij gelijk actief , ook de app draait dan al , omdat
ik de dan de drone alleen hoef aan te zetten en de zender en gelijk kan vliegen
 
Steeds vaker de melding , ook de beelden die binnenkomen van de drone zijn best wel redelijk schokkerend sinds de laatste update , zou de ipad- mini4 het niet meer bij kunnen houden ?

mvg Andre
 
Heb al zitten kijken naar een Galaxy Tab A7 meer geheugen , en hopelijk wat feller het beeld indien je buiten staat ,
weet niet of er meer gebruikers zijn met deze tablet.

mvg Andre
 
Heb zelf wel eens naar de dji crystalsky gekeken.. wel prijzig alleen
Op zich wel een mooi ding (wel erg duur inderdaad) maar heb alles liever toch los ,
Inmiddels een Galaxy Tab7 lite aangeschaft met octocore (8stuks) processor 3GB ram geheugen en 32 Gb
intern, uitbreidbaar met een Micro SD van max 1TB , Android 11 is geïnstalleerd,
resolutie 1300x800 ligt lager dan de Ipad mini maar daardoor is alles buiten
veel beter zichtbaar (kan de bril wel afdoen) ook de letters enz is duidelijker en groter daardoor.
en waar het om ging is dat de beelden soepel verlopen en niet meer haperend
ook de helderheid is iets beter dan de ipad mini maar daarin geen grote verschillen
Ook een voordeel is dat hij 3x zo goedkoop is als een ipad mini
ook een nadeel hij weegt iets meer en is iets dikker ,
maar het scherm is ook iets groter ipv 8inch nu 8,7inch
en hij werkte in 1 keer met de Dji Fly app , zeker niet onbelangrijk.
Komende week ga ik hem verder testen .

mvg Andre