Meet the Mods

Discussie in 'Voorstellen' gestart door fredz, 7 sep 2016.

1. fredz

fredz Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    50
    In deze topic stellen de beheerders en moderatoren zich voor.

Druiser en Spotter vinden dit leuk.
  2. fredz

fredz Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik ben fredz (Frederick). Samen met Wiebe hebben we dit forum gestart. Ik vlieg al langere tijd met drones en heb o.a. meerdere Phantom 3's, een Phantom 4, een Typhoon H en een Inspire 1.
    Verder run ik ook de Europese shop www.maxxuav.eu (voor antennes en power mods).
    Voor al jullie vragen ben ik steeds beschikbaar. Laat het discussiëren beginnen!

Druiser, Spotter, Wiel en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Rediwed

Rediwed Rediwed

Lid geworden:
    14 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    22
    Hey!

Mijn naam is Dewi, wellicht hebben jullie me wel eens voorbij zien komen in een van de Facebook groepen. Zelf vlieg ik vooral met mijn DJI Phantom 3 Professional. In het verleden heb ik een tijdje defecte phantom 1 en 2 (V+) modellen gerepareerd (via marktplaats), als je hier vragen over hebt kun je dus bij mij terecht!! Verder heb ik ervaring met het bestellen (ja, niet met het bouwen) van maatje 250 race quads. En weet ik het een en ander van video editen, Photoshoppen en hardware en software in het algemeen.

Zoals gezegd; mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Druiser vindt dit leuk.
  4. Ge28

Ge28 New Member

Lid geworden:
    8 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoi

Ik heb een probleem met mijn Drone dji phantom 4, deze camera was een aantal weken stuk gegaan en ik heb deze phantom terug gestuurd voor reparatie, na 6 weken heb ik hem weer terug en gisteren wilde ik weer wat vliegen bij ons op Scheveningen. Alles opgeladen en moest de Drone weer met de afstandsbediening connectie gemaakt dacht dat hij weer werkte had weer beeld enz. Maar helaas kreeg ik een motor storing deze wilde niet meer draaien, beetje wezen zoeken op Google en zag dat er meer waren met dit probleem na het opsturen van hun Drone naar de fabriek voor reparatie. Ik heb echter geen oplossingen gevonden, dan weer terug te sturen :) weer 6 weken weg, aankomende zaterdag ga ik met vakantie en wilde ik hem meenemen, wellicht vind ik hier de oplossing om iets te kunnen doen om hem niet te hoeven terug te sturen. Wie kan mij helpen met dit probleem. Hoop dat er iemand is die mij wild helpen met dit probleem. Misschien is er iemand die tegen vergoeding mij van dit probleem kan helpen. Zelf denk ik dat er een andere Drone is gekomen ?!!!

Ik hoor het graag iemand met meer ervaring.
    Groet ge28

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Druiser vindt dit leuk.
  5. Drdave

Drdave Member

Lid geworden:
    11 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    12
    hallo david hier had een vraagje over Dual band 4hawks Raptor SR range extender (Mavic Pro, Spark

hij is toch ook te gebruiken bij de mavic air controller of hebben jullie een ander product dan die ik in Duitsland besteld had of is het nog niet aangepast op jullie website?? groetjes david

Druiser vindt dit leuk.
  6. Drdave

Drdave Member

Lid geworden:
    11 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    12
    verder wou ik even zeggen een netjes forum ,top

Druiser vindt dit leuk.
  7. andre

andre New Member

Lid geworden:
    19 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook maar even voorstellen
    Ik ben andre
    Vader van mooiste meisje van de wereld ,samen wonend met model en styliste vandaar mijn interesse in drone,s en fotografie
    Naast het “dronen” ook kickboxen en mma als hobby
    Hart en ziel liggen in mijn stadsie utrecht ,maar nu woon ik in den haag ivm vriendin en werk

Druiser vindt dit leuk.
  8. andre

andre New Member

Lid geworden:
    19 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    2

Druiser vindt dit leuk.
  9. Druiser

Druiser New Member

Lid geworden:
    11 aug 2019
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoi Frederick, ik had eerder aangemeld en wat goede reacties uitgewisseld maar nog niet kunnen ondernemen, ben namelijk steeds bezig met het nwe woning in Limburg en voorlopig dus, weinig tijd over maar vond dit forum geweldig van goede serieuze zaken als onderwerpen worden hierin behandeld en besproken onder leden. Ik ben blij om dit drone site te mogen aansluiten.

10. Druiser

Druiser New Member

Lid geworden:
    11 aug 2019
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoi Ge28, ik las zonet je bericht van juli 2018.
    Is het nu bij jou gelukt en hebt je toch beter en verder met een andere drone model om in de lucht te bewerken?
    Ik woon ook in DH en wil graag om verder met je ervaringen, weetjes en datjes achter te komen en omzeilen verkeerde toepassingen enz wat betreft aankoop en onderdelen bv en ook brainstormen over mijne derde online drone aankoop die steeds niet onder de knie zit te krijgen.

11. Peet de Rouw

Peet de Rouw New Member

Lid geworden:
    14 sep 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voorstellen, ik ben Peet de Rouw uit Rozenburg 63 jr en ik vlieg een dji mavic 2 pro. Hiervoor vloog ik met de mavic platinum.

12. Snitsernl

Snitsernl Member

Lid geworden:
    11 mei 2019
    Leuk Bevonden:
    12
    Beste mods,

Zou er een subforum kunnen komen voor de Hubsan (Zino)? Het lijkt me goed om de daaraan gerelateerde vragen te bundelen, zodat ze gemakkelijker vindbaar zijn.
    Alvast bedankt.

13. Toon v L

Toon v L New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2020
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voorstellen ik ben Toon van Leeuwestijn uit Heerhugowaard
    Ben 71 en ga van deze week voor het eerst vliegen met de mavic mini
    Heb er wat overgelezen en op YouTube gekeken lijkt me een leuke hobby .
    Foto's en filmpjes maken
    Nou mensen de groetjes en tot horens

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app

Deel Deze Pagina