Maximale afstand

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ron bronsveld

New Member
Lid geworden
5 feb 2023
Berichten
13
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
59
Locatie
Harderwijk
Goedemiddag ik heb een vraagje ik ben vanmiddag ff aan het vliegen geweest( ok het waaide stevig) wilde ff wat uit proberen nu gaf de drone(controler) maximum afstand bereikt dit was na 50 meter maar deze staat ingesteld op 2 km. Wat kan hier de oorzaak van zijn, hij heeft het altijd naar behoren gedaan, kan het probleem in de wind zitten?? Groeten Ron
 
volgens mij niet, maar bij mijn weten heb ik dat nooit gedaan en ook nooit geen problemen mee gehad maar ga het volgende keer proberen. Bedankt voor de tip
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Goedemiddag ik heb een vraagje ik ben vanmiddag ff aan het vliegen geweest( ok het waaide stevig) wilde ff wat uit proberen nu gaf de drone(controler) maximum afstand bereikt dit was na 50 meter maar deze staat ingesteld op 2 km. Wat kan hier de oorzaak van zijn, hij heeft het altijd naar behoren gedaan, kan het probleem in de wind zitten?? Groeten Ron
Waaide stevig ?, je mag blij zijn dat je uw drone nog hebt, normaal geeft ie een verwittiging " Strong Wind", als je daar niet op reageert ga hij landen waar hij ook is, althans die ervaring heb ik al gehad !.