Mavic Pro wrap van snijplotter

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

mouse@NMGN

New Member
Lid geworden
2 nov 2022
Berichten
28
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
42
Locatie
Gelderland
Ik wilde mn drone opleuken.. was met een mesje aan t prutsen en toen besloot ik een snijplotter te kopen.
een Cameo.. wat een briljant apparaat is dat!!!

Afijn..
Deze stickers heb ik met de Cameo Silhouette uitgesneden met Action Carbon Folie... 100x50cm... plakt geweldig en ziet er leuk uit.

custom_resized_f32b82f0-0d81-4550-8f08-8a2987483f5f.jpgcustom_resized_df5e0b98-8cad-4d80-a006-9feb5e1a48f6.jpg

er zullen vast genoeg templates beschikbaar zijn voor andere modellen ;-)
en de mogelijkheden zijn eindeloos!

meer foto's volgen!
73!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wes56
Leuk! Ik heb zelf al 7-tal jaar een silhouette cameo 3. Wat ik hiermee al allemaal heb gesneden is enorm. Kan dit ook zeker beamen dat dit een goed toestel is.
Hij blijft me steeds verbazen hoe klein je ermee kan snijden. Trouwens leuk idee om op die manier zelf je drone te pimpen!
 
en WAT je er allemaal mee kan snijden.... eindeloos!
maar ik zag dat 1 stikkertje voor een accu al 7 euro mag kosten... dat kan toch VEEL goedkoper!
 
Ik heb ook een cameo 3
ik ben overigens op zoek naar een GOEDE template voor de mini 2!

Prijzen van kant en klare goede stickers zijn als je ziet wat het eigenlijk kost, belachelijk.
MAAR.... er zit heel veel tijd in het MAKEN van de template. De sticker zelf zijn de kosten niet, maar de uren die er in gaan zitten om het juist passend te maken, dat is gewoon veel... en dat willen ze gewoon terug verdienen.

Ik probeer deze na te maken:
s-l1600.jpg


Het plaatje is van lage kwaliteit, maar ben hem met meten en proberen aan het proberen na te maken.
Heb carbon groen liggen voor mijn mini 2 ;)

voor mijn avata heb ik een skin gekocht die in kleur geprint is. Dat kan ik niet (of niet met juiste inkt en kwaliteit dan):
s-l1600.jpg