Mavic 2 Pro Mavic pro 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Appie Moes

Member
Lid geworden
6 mei 2017
Berichten
93
Waarderingsscore
19
Punten
8
Locatie
velsen
Goedenmorgen
Ik heb vorige week een nieuwe mavic pro 2 gekocht maar kan in het menu geen instelling meer vinden om de batterij tussen 1 en 10 dgn terug te laten gaan naar opslag stand dit dit kan in de eerste generatie van de mavic pro wel, dus zie ik iets over het hoofd of is de software dermate verandert dat dit niet meer handmatig ingesteld kan worden en nu vast staat op 10 dgn
bvd groet Appie

Verzonden met mijn Moto G (5) Plus en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: fjanssen
Hoi Appie,

Om je batterij-instellingen te wijzigen moet je een verbinding maken tussen je controller en de Mavic2. Die moet dus aan staan.
Kies dan in het instellingenmenu het pictogram van de batterij (blauw op de afbeelding), dan zie je zowel de status van de accu als de instellingen voor Time to Discharge. Uiteraard moeten zowel je controller als de Mavic voorzien zijn van de laatste firm-/software.

Groet,
Jacques

Image00001.jpg
 
Hoi Appie,

Om je batterij-instellingen te wijzigen moet je een verbinding maken tussen je controller en de Mavic2. Die moet dus aan staan.
Kies dan in het instellingenmenu het pictogram van de batterij (blauw op de afbeelding), dan zie je zowel de status van de accu als de instellingen voor Time to Discharge. Uiteraard moeten zowel je controller als de Mavic voorzien zijn van de laatste firm-/software.

Groet,
Jacques

Bekijk bijlage 1385
Hey Jacques ik ga morgen ff kijken, alvast bedankt voor je reactie groet Appie
 
Hey Jacques ik ga morgen ff kijken, alvast bedankt voor je reactie groet Appie
Hoi Jacques
Net gekeken in het menu van mijn mavic pro 2 maar de onderste regel voor het instellen van de ontlaadtijd ontbreekt toch echt bij mij,en wil net een foto bijvoegen maar roept meteen dat het foto bestand te groot is dus ga nu ff uitflooien hoe ik dat kan verkleinen en zal het dan uploaden