Mavic Pro 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

PHTB

Well-Known Member
Lid geworden
29 sep 2017
Berichten
1.711
Waarderingsscore
424
Punten
83
Locatie
Nijmegen
Volgens de bij sommige van ons niet zo gewaardeerde firma Toemen, kan je tegen betaling van 100 euro intekenen op de nieuwe Mavic Pro 2.
Zijn hier al specs van bekend ?

Ter aanvulling: advertentie gezien op marktplaats, met alle specs.
Zoeken onder Mavic Pro.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Volgens de bij ons niet zo gewaardeerde firma Toemen, kunnen tegen betaling van 100 euro intekenen op de nieuwe Mavic Pro 2.
Zijn hier al specs van bekend ?

Ter aanvulling: advertentie gezien op marktplaats, met alle specs.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Maargoed , zoals misschien veel mensen al weten is dit geen goed idee.

Voor de mensen die het niet weten. De informatie die toemen geeft is erg misleidend, zodra je 100 eur aan betaald , kan je ongeveer 3 maanden op je drone wachten
, terwijl bestelling bij andere winkels of als je direct bij dji besteld , de kans heel groot is , dat je niet lang hoeft te wachten. Zo heb ik toendertijd de mavic pro platinum gekocht, toemen claimde dat ik deze binnen 10 dagen thuis had , kreeg hem dus 3 maanden later nadat ik zelf heel vaak heb moeten bellen om ze aan de bestelling te herinneren. Nogmaals mijn advies . Nooooooit doen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Toemen heeft kennelijk de advertentie op Marktplaats verwijderd , wegens te grote belangstelling.............?
Nu alleen nog via de webshop te doen.

Bij Dronekenner kan je nu intekenen voor een pre-order, voor de Mavic Pro 2 .
Dit bedrijf staat als zeer solide bekend.

Webshop Toemen.
DJI Mavic 2 drone kopen als eerste in Nederland?
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Op “myfirstdrone.com”is het e.e.a. te lezen over de Mavic Pro 2.
 
Laatst bewerkt:
Weer geprobeerd op de iPhone , weer hetzelfde resultaat.
 
Gewoon doorsparen , totdat de Mavic pro 2 uitkomt, en dan beslissen wat je gaat doen......
Keuze genoeg Pro , de 2 , en de platinum .,,,,,,....


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Nee, prijzen heb ik niet gezien. Maar mss komt er ook wel een Pro 2 Platinum dus dan kun je nog iets harder doorsparen...
 
Ja dank U PHTB, maar ik had mijn zinnen gezet op de Mavic Air. Weet niet wat te doen, effe wachten of Mavic Air bestellen??

Neem de tijd on te zien als al de diverse, en verschillende gegevens bekend zijn.
Overhaaste spoed , is zelden goed.
Wat vlieg je nu ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Goede raad is altijd welkom, maar als beginner denk ik niet dat dat PRO en opvolgers nu al opportuun zou zijn. Ik heb ook gedacht aan Spark, maar ben bang van al die wifi perikelen die ik las op Sparkpilots.com. Of zou dat liggen aan hun slechte google vertaling naar het Nederlands? Dit bericht is waarschijnlijk niet bestemd voor dit forum, Sorry!!
 
Hoi Pejebe, ik denk, dat alle relevantie informatie van welke drone dan ook, interessant is voor de members van Dronepilots.nl
Mijn keuze voor de Mavic Pro Platinum was, dat deze in vergelijking met mijn vorige drones, veel stiller is, iets wat ik belangrijk vind.
Jouw keuze kan een andere zijn en momenteel komen er veel vernieuwingen aan en als je geen haast hebt, zou ik daarop wachten, voordat je er een gaat aanschaffen.
Overwegingen kunnen bij voorbeeld prijsniveau , camera , vliegtijd etc. zijn en natuurlijk wat je met je drone wilt gaan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pejebe
Dank je PHTB. Ik denk ook dat een wijze beslissing is die de moeite zal lonen. Wij zitten waarschijnlijk op dezelfde golflengte!!