Mavic mini

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wouter Zwijnenberg

New Member
Lid geworden
16 dec 2017
Berichten
27
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
77
Locatie
Enschede
Hallo Mensen wie kan mij op weg helpen in de software en firmware van de mavic mini 1
wie o wie heeft er even tijd voor tegen vergoeding van een kop koffie of een biertje
Ik ben wat Engels betreft een Rooky en een beetje Digi beet
Wie in Enschede kan mij helpen met vriendelijke groet Wouter Zwijnenberg
 
Moet je wel je bird via USB aan je computer kunnen hangen.
Niet altijd laden de juiste drivers.
Vaak ziet de software alleen een "samengesteld USB apparaat".
Als dat lukt, gaat alles daarna vanzelf, gewoon op ja en ok klikken.
 
Wouter leest de info zeker mee hier maar ik vermoed dat hij graag even hulp/demo bij hem thuis krijgt. Dus iemand uit de buurt? Ben zelf van Belgie en heb ook al wat mensen zo geholpen. Jong en oud. Zij super blij, ik fier (ben ook maar beginner - mavic mini) maar je maakt hun zelfzekerder met de verduidelijking en je hebt er toch een vriend/collega droner bij. Toch Fijn....

Groetjes, Tom
 
Hallo Tom inderdaad zoek ik iemand die mij verder wegwijs kan maken je hebt mijn verhaal goed gelezen
en ik vraag mij dan ook af of er niet meer mensen in de buurt van Enschede wonen om mij even weg wijs te maken op mijn PC en mijn Mavic Mini met vriendelijke groet Wouter
 
Hallo Tom inderdaad zoek ik iemand die mij verder wegwijs kan maken je hebt mijn verhaal goed gelezen
en ik vraag mij dan ook af of er niet meer mensen in de buurt van Enschede wonen om mij even weg wijs te maken op mijn PC en mijn Mavic Mini met vriendelijke groet Wouter
Helaas, uur rijden van Enschede......
 
Hallo Tom inderdaad zoek ik iemand die mij verder wegwijs kan maken je hebt mijn verhaal goed gelezen
en ik vraag mij dan ook af of er niet meer mensen in de buurt van Enschede wonen om mij even weg wijs te maken op mijn PC en mijn Mavic Mini met vriendelijke groet Wouter
Ik werk in Enschede, maar ook weer niet (corona). Als ik binnenkort die kant op moet, laat ik wel even een PB achter om een afspraak te maken.

Ik ben ook een newbie m.b.t. DJI, maar heb er vertrouwen in dat ik er wel uit kom.

Groeten!
 
Hallo Kwabratseur ,hier even een reactie laat maar weten wanneer je eventueel zou kunnen ik ben gelukkig gezond en heb geen covid klachten en ben tevens 18-04-21 ge ent heb s,avonds of overdag wel tijd behalve op Dinsdags en Donderdags met vriendelijke groet Wouter.
 
  • Leuk
Waarderingen: kwabratseur