Mavic Mini - Water reflections!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
De Mavic Mini is naar mijn mening de drone met de beste prijs/kwaliteitsverhouding op dit moment. Het is een kleine en vrij stille drone waardoor je dus op veel plekken kan filmen in goede kwaliteit.

Hierbij mijn meest recente video waarbij de wolkenpartijen en bomen mooi reflecteren in het water.


Geniet ervan.

Geert (Gekol Drone Videos).
 
Mooie beelden Gekol, paar keer net boven de bomen langs, dat maakt het extra spannend.

Dank je cappellen, een beetje risico nemen is soms nodig om net een iets spannender shot te krijgen. Als je wat langer vliegt is dit ook steeds makkelijker. Ik ben in 2016 begonnen met dronevliegen en door veel te vliegen en te oefenen kun je steeds beter worden en met meer vertrouwen vliegen.

Groet, Geert (Gekol Drone Videos).
 
Mooie video Geert, waar is dit, Friesland? En ja die Mini maakt inderdaad mooie beelden voor zijn geld. Ik ben er pas mee aan de slag gegaan, ik moet alleen nog wat mooie plekjes zien te vinden :)
 
Heel mooi, strakke beelden en ook een goede keuze qua achtergrond muziek.
heerlijk machientje de mini, en met strakke beelden bedoel ik dat op sommige plekken het behoorlijk waaide zo aan het water te zien daar merk je verder op d film niets van.
 
Mooie video Geert, waar is dit, Friesland? En ja die Mini maakt inderdaad mooie beelden voor zijn geld. Ik ben er pas mee aan de slag gegaan, ik moet alleen nog wat mooie plekjes zien te vinden :)

Paul, dit is in Noordoost Friesland in de omgeving van Kollum en omstreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul50
Heel mooi, strakke beelden en ook een goede keuze qua achtergrond muziek.
heerlijk machientje de mini, en met strakke beelden bedoel ik dat op sommige plekken het behoorlijk waaide zo aan het water te zien daar merk je verder op d film niets van.

Hallo Drone2, dank voor de reactie. De Mini heeft veel meer mogelijkheden dan je zou denken. Ik heb ook een recentere video geplaatst. De beelden van de Mini gecombineerd met een goede editor (ik gebruik Filmora) leveren m.i. zeer goede beelden op. Zeker als je kijkt naar de prijs van de Mini t.o.v. bijvoorbeeld de Mavic Air 2. Voor de prijs is de Mini gewoon een top machientje naar mijn mening!