Mavic mini positielichtjes

Vanden Berg Guido

Active Member
Lid geworden
29 dec 2018
Berichten
329
Waarderingsscore
76
Punten
28
Leeftijd
81
Locatie
Kessel Belgie
ResizerImage967X543 2.jpg ResizerImage967X543 3.jpg ResizerImage967X543.jpg ResizerImage967X543 2.jpg ResizerImage967X543 3.jpg ResizerImage967X543.jpg In navolging wat ik gezien heb op YOUTUBE waar een drone piloot twee ledjes inbouwde in z'n mini, dacht ik dat kan ik ook ik heb er de nodige tools voor en dus dit is het resultaat.
Ik vond dit nodig dat door de grijze kleur van de mini op veel achtergronden de drone moeilijk te zien was vandaar.
De bedrading is gebeurd met " Wire-Wraping "en de soldering met een speciale soldeerbout op laagspanning.
 
Laatst bewerkt:
Knap gedaan Guido, voor bezitters van de Mini, die dit ook willen en kunnen, waar komen de onderdelen vandaan ?
Denk overigens wel , dat mogelijk de garantie kan vervallen door deze ingreep.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
PHTB, natuurlijk vervalt de garantie, maar die stelt toch niet veel voor, de onderdelen; twee led'jes van 3,6 v ( 0,24 € ) en twee stukjes van 15 cm wire wrapping draad dat is alles, alleen de tool voor het wire wrapping ( 62 € ) is heel duur maar dat had ik al vanuit mijn beroep.
De onderdelen komen via internet, de led'jes 3,6v / 5mm bij " HobbyElectronica.nl "
 
Misschien is het een idee, als er vliegers zijn, die ook die verlichting willen, het voor hen te doen tegen vergoeding.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app