Mavic Mini firmware update crashed

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

René Lambrechts

New Member
Lid geworden
31 jan 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
62
Locatie
midwolda
Goedendag,
Nadat ik mijn foto's via een usb reader van het kaartje hebt gehaald kan de drone geen connectie meer maken.
Geprobeerd om via de dji assistant2 for mavic de firmware van de Mini 1 te refreshen. Doorloopt het goed maar kan de update niet afmaken. Ik krijg via windows te zien dat de usb apparaat een storing heeft veroorzaakt.(zie afbeelding). DJI assistant crashed dan ook.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 
Laatst bewerkt:
Oei... dat klinkt niet goed.
Ben zelf spiksplinternieuwe Mini 2 gebruiker/bezitter. Dus met de Mini 2 zeer beperkte ervaring, maar met software en updates des te meer.

Als een firmware update onderbroken wordt is dat meestal zeer slecht nieuws. Omdat dan het 'operatingsystem' van de het toestel stuk is en dus andere toestellen geen 'communicatie' meer kunnen opzetten met het toestel. Mogelijks zal je het moeten terugsturen? Hopelijk hebben ervaren Mini-gebruikers beter nieuws...

Maar kan je normaal de firmware update niet vanuit DJI Fly doen? Waarom koos je voor assistance?

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Crimino,
Dank je voor je reactie.
Normaal doe ik inderdaad de firmware update via DJI Fly. Maar dat wilde al niet meer omdat de drone en de RC niet linkte.
Ik wilde toen via assistance de software willen refreshen maar zoals je dus in het filmpje ziet wil dit niet lukken.
Ik heb nu de vraag uitstaan bij DJI zelf. Afwachten dus en balen!
 
Crimino,
Dank je voor je reactie.
Normaal doe ik inderdaad de firmware update via DJI Fly. Maar dat wilde al niet meer omdat de drone en de RC niet linkte.
Ik wilde toen via assistance de software willen refreshen maar zoals je dus in het filmpje ziet wil dit niet lukken.
Ik heb nu de vraag uitstaan bij DJI zelf. Afwachten dus en balen!
Zit het kaartje nog in?