Mavic Mini - Cinematic Autumn Forest Flying!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste Mavic Mini vliegers / mede dronevliegers,

De kleine Mini is door zijn geringe afmetingen een geweldige drone om te vliegen in bijvoorbeeld het bos. Ook kun je deze drone eenvoudig uit de hand laten opstijgen op plekken waar dit met een grotere drone niet mogelijk is. Kortom de Mini is een goede toevoeging, flexibel te gebruiken en heeft een goede videokwaliteit.

Mavic Mini - Cinematic Autumn Forest Flying!


Geniet van deze video en een reactie hier of op mijn YouTube kanaal is van harte welkom.


Groet, Gekol Drone Videos (Geert).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie en SnitserNL
Dank je! Geen geren in het bos hoor. De shots goed plannen, in de cinesmooth modus vliegen en de drone constant goed in de gaten houden.:) Het vergt enige oefening maar is geweldig om te doen. Groet, Geert.
 
Inderdaad spannende en fascinerende beelden. Ik vind jouw opnames interessanter dan die in het forest-filmpje die eerder deze week werd gepost.

 
Mooi hoor. Ik zou het alleen niet durven zo. Zou bang zijn dat ik tegen een tak zou vliegen

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
 
Inderdaad spannende en fascinerende beelden. Ik vind jouw opnames interessanter dan die in het forest-filmpje die eerder deze week werd gepost.


Dank je voor het compliment!

Groet, Geert.
 
Mooi hoor. Ik zou het alleen niet durven zo. Zou bang zijn dat ik tegen een tak zou vliegen

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Dank je! ik plan mijn shots en de vlucht zorgvuldig door een paar keer heen en weer te vliegen als oefening en goed te kijken waar er takken etc. zijn, daarna doe ik de eigenlijke opname. Op plekken waar het echt heel erg lastig is loop ik soms een klein stukje met de drone mee. En vooral rustig vliegen. Groet, Geert.
 
Nice Geert, mooi camera en stuurwerk! Zijn de opnames vooruit opgenomen en achterwaarts bewerkt of heb je ook daadwerkelijk achteruit gevlogen?
 
Hallo Paul. dank voor de reactie. Ik heb daadwerkelijk achteruit gevlogen. Dit is zo bij alle video´s op mijn kanaal, dus geen enkele bewerking op dat punt!