Mavic air

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

hardeman

Active Member
Lid geworden
28 okt 2017
Berichten
499
Waarderingsscore
102
Punten
43
Leeftijd
20
Locatie
nederland
Wat vinden we ervan ?
De nieuwe mavic air
Nieuw zijn onder andere de quickshots asteroid en boomerang de camera filmt 1080p120 fps
Ook achterwaartse obstakeldetectie en ontwijkende manouvres zijn nieuw verder handgebaren voor opstijgen vanaf de grond

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Laatst bewerkt:
Mooie drone, dat is zeker.

En toch is het niet de ultieme nieuwe Mavic wat mij betreft. Iets kleiner en lichter en obstakelsensoren aan de achterkant zijn voor mij de belangrijkste verbeterpunten. De camera maakt nog steeds 12 MP foto's. Foto's maken doe ik namelijk toch het liefste dus meer MP waren welkom! Na de Spark heeft ook de afstandsbediening van de Air geen display en dat vind ik jammer. Met een soms vastlopende app kun je in dit display toch zien dat de drone nog oké is, je batterijniveau checken, de afstand aflezen en de geruststelling krijgen dat de app misschien vaststaat maar dat de communicatie tussen afstandsbediening en drone nog prima in orde is. Het geluid is irritanter dan dat van de Mavic Pro (met originele props) en de vliegtijd op een accu is korter.

Voorlopig vlieg ik nog door met mijn één jaar jonge Mavic Pro!

Op www.dji.com kun je makkelijk de verschillende drones naast elkaar zetten en vergelijken.

Groeten,
Marcel
 
He marcel

Grappig ik vlieg ook nog door met mijn mavic pro

Groeten albert

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Ik heb hem in ieder geval besteld ik heb al een spark en mavic ( en nog vele andere) maar ik ben benieuwd hoe hij zich gaat gedragen. Het meeste dat mij aantrekt is het compacte formaat. Helaas zijn de props niet inklapbaar wat mij het idee heeft dat hij wat moeilijker uit een zak te halen is. Bij de presentatie hadden ze er ook lichte moeite mee. Maar een soort sok er omheen zal dat wel moeten oplossen. Ik ben er heel benieuwd naar

Verstuurd vanaf mijn EVA-L19 met Tapatalk
 
Wel heel leuk als je je dat kunt veroorloven en het geld er voor over hebt. Niet jaloers hoor, voor mij is één goede drone voldoende, voorlopig. We lezen graag je ervaringen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter schuiling
Na 18348 vliegmeters ben ik nog steeds tevreden, ondanks sommige update kwakkels. Maar ik kan dan ook niet vergelijken, het is mijn eerste betere toestel.