Mavic Air geen beeld

Lid geworden
4 jul 2020
Berichten
18
Waarderingsscore
1
Punten
3
Locatie
Raamsdonksveer
Ik wil een Samsung Galaxy Tab A6 met android 5.1 gebruiken om als scherm mee te vliegen maar ik krijg geen beeld van de camera, verder werkt alles prima. Als ik het usb kabeltje op mijn LG telefoon zet krijg ik wel camera-beeld. Wie weet een oplossing?
 
Ik heb bijna hetzelfde probleem mijn Huawei P20 lite geeft ok geen beeld en als ik mijn oppo find er opzet heb ik wel beeld ,is bij mij gekomen nadat ik de DJI fly app heb geüpdate naar 1.4.2 vanuit 1.4.0 ik vlieg met een DJI mini2
Ik wil een Samsung Galaxy Tab A6 met android 5.1 gebruiken om als scherm mee te vliegen maar ik krijg geen beeld van de camera, verder werkt alles prima. Als ik het usb kabeltje op mijn LG telefoon zet krijg ik wel camera-beeld. Wie weet een oplossing?

Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb net even getest met mijn Huawei P30 Lite met de Dji Fly app 1.4.2 en dat werkt gewoon goed.

Heb je ook getest met opnieuw de 1.4.0 versie te installeren? Want dan zou het inderdaad aan de versie kunnen liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ja heb ik geprobeerd en als er weer 1.4.0 opzit dan werkt het weer misschien werkt het niet meer met een oudere telefoon , maar zo oud is de Huawei P20 lite toch ook niet
Ik heb net even getest met mijn Huawei P30 Lite met de Dji Fly app 1.4.2 en dat werkt gewoon goed.

Heb je ook getest met opnieuw de 1.4.0 versie te installeren? Want dan zou het inderdaad aan de versie kunnen liggen.

Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app
 
Nog niet geprobeerd met oude versie, ga het vanmiddag proberen. Hoewel DJI aangeeft dat voor DJI Go 4 versie werkt met android 5 en hoger en ik gebruik android 5.1.