Mavic Air 2 Camera doet 't niet, fly app is uit de playstore verdwenen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Helly Cat

New Member
Lid geworden
14 dec 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
50
Locatie
Helvoirt
Hoop gedoe na de laatste update, de fly app start niet meer op en is niet meer vindbaar in de appstore en mijn camera werkt niet meer.

Ik zie online weinig topics of problemen dus het zou mijn stommiteit kunnen zijn

App inmiddels via de site opnieuw geinstalleerd, was ook nogal een gedoe aangezien mn telefoons de app niet wilden installeren. (privacy beleid google?)
En de camera werkt nog steeds niet.

Zo is het niks meer dan een speelgoedvliegtuigje geworden.

Iemand? Shoot!
Mavic Air 2
Samsung S21 Ultra / Android 12 en Cat S21 / Android 11
 
Ik heb zelf geen Android. Maar zie veel voorbijkomen. De meeste problemen zelfs met de Pixel-telefoons zouden moeten opgelost zijn in de allerlaatste firmware en DJI Fly App updates.
EN !!! De Android versies zijn ENKEL in de DJI store rechtstreeks te downloaden. NIET meer via Google.

Check hier : Mavic Air 2 - Downloads - DJI
 
Ik heb zelf geen Android. Maar zie veel voorbijkomen. De meeste problemen zelfs met de Pixel-telefoons zouden moeten opgelost zijn in de allerlaatste firmware en DJI Fly App updates.
EN !!! De Android versies zijn ENKEL in de DJI store rechtstreeks te downloaden. NIET meer via Google.

Check hier : Mavic Air 2 - Downloads - DJI
Ik refereer nog even naar de volgende passage in het artikel waar ik naar verwees:

"alhoewel ook bezitters van andere merken/modellen Android-smartphones – waaronder de Samsung Galaxy S21 – problemen hebben gemeld."

Aangezien ik in het profiel van @Helly Cat zie staan dat hij (zij?) een Samsung S21 heeft, denk ik dat er toch een verband is.
 
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager