Marvic pro 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Lennart

New Member
Lid geworden
6 mrt 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
34
Locatie
Werkendam
Hoi ik heb de marvic pro 2.
De controller laad mijn telefoon op. Heeft iemand hier een oplossing voor
 
Waar precies, ik had er al naar gezocht maar kan het niet vinden.
Ik heb zelf een Smart Controller en daar zit het niet in en kan het dus ook niet opzoeken. Maar als je de controller en drone opgestart hebt druk je rechtsboven op de 3 puntjes en kun je het hele programma doorlopen en kom je er vanzelf bij uit.
Succes
Chris
 
Ik heb zelf een Smart Controller en daar zit het niet in en kan het dus ook niet opzoeken. Maar als je de controller en drone opgestart hebt druk je rechtsboven op de 3 puntjes en kun je het hele programma doorlopen en kom je er vanzelf bij uit.
Succes
Chris

Vanaf de drie puntjes ga je naar het plaatje van de drone en dan een stukje naar beneden scrollen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb het uitschakelen van het opladen van mijn telefoon niet kunnen vinden. Ook niet in de dji app. Ik heb heel het menu door gespit, maar niks. Iemand nog andere ideeën.
 
IMG_2409.JPG
Sorry mijn fout hij staat bij het tekentje van de controller, als je daar op hebt gedrukt zie je chargingmode staan je moet die dan uitzetten
 
Ik heb uiteraard het zelfde probleem.
Ik heb gezocht zoals de foto in de bijlage van Daan staat.
Maar hier gaat het zag ik later pas met mijn te snelle blik, dat het om een mavic Pro 2 gaat.
Ik heb zelf een mavic pro en en dan ook een andere indeling in de app en kan deze keus überhaupt niet vinden ergens.
Heeft iemand nog ideeën voor dit probleem voor een Mavic pro.......????