Mallorca - Mavic 2 pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

DDD

Well-Known Member
Lid geworden
30 apr 2021
Berichten
788
Waarderingsscore
257
Punten
63
Locatie
Harderwijk
Website
dennisvandenbroek.nl
Helaas is Mallorca bezaaid met delen waar je niet mag vliegen (vooral het mooiste gedeelte).


Normaal film ik in D-log, had hem op hlg gezet (helaas).. wat een gekloot met die kleuren.. Op de pc ziet het er perfect uit, upload ik hem krijg je dit.. Gewoon weer op D-log zetten en niet met aankomen! 8)
 
Wat gebeurt er precies met de kleuren dan, na uploaden? Zonder het origineel gezien te hebben ziet dit er prima uit.
 
Ah okay. Het ziet er niet onnatuurlijk uit, de steen/grond zou daar gewoon wat roder kunnen zijn. De omgeving leent zich wel voor mooie opnames, die je goed zijn gelukt. Kortom, prima video.
 
Prachtige omgeving, en mooi geschoten. Keerzijde is dat deze pracht en praal ook blootlegt waarom de mavic 2 pro bekritiseert wordt: Behoorlijke vervorming in de lens, en gebrek aan details, met name goed te zien in de bomen als gevolg van pixel binning.
Het eerste is overigens in post wel op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
Ah okay. Het ziet er niet onnatuurlijk uit, de steen/grond zou daar gewoon wat roder kunnen zijn. De omgeving leent zich wel voor mooie opnames, die je goed zijn gelukt. Kortom, prima video.

Het ziet er niet onnatuurlijk uit omdat ik ook aardig bezig ben geweest om het goed te krijgen, beetje verzadiging eruit en exporteren om te kijken of het goed is.

Nogmaals dank voor het compliment!
 
Prachtige omgeving, en mooi geschoten. Keerzijde is dat deze pracht en praal ook blootlegt waarom de mavic 2 pro bekritiseert wordt: Behoorlijke vervorming in de lens, en gebrek aan details, met name goed te zien in de bomen als gevolg van pixel binning.
Het eerste is overigens in post wel op te lossen.

Dank!

Ja, de Mavic 2 in niet helemaal top, uiteindelijk wacht ik op een Cx label voordat ik de Mavic 3 aanschaf.. Al zal ik tegen die tijd nog wel een keer kijken of ik de Mavic3 dan nog steeds wel.. ;-)