Mag ik ook meedoen ?

Lees nou gewoon even de link die ik heb gedeeld van Dronewatch, dan weet je alles

Het artikel waar je naar verwijst richt met name op de app, die (nog) niet goed functioneert en gebruikersvriendelijk genoeg is. Er is ook nog wat achterstallig onderhoud in de no-fly kaartlaag, maar om nou te zeggen dat de wetgever het helemaal fout heeft is best wel boud.
 
Lees nou gewoon even de link die ik heb gedeeld van Dronewatch, dan weet je alles

Dat artikel ken ik. Ik zie ook reacties van een aantal mensen staan die hun uiterste best doen om het concept direct de grond in te boren. Dat mag natuurlijk .. is echter weinig constructief.
Temeer omdat de LVNL zelf ook al aangeeft dat Godrone nog volop in ontwikkeling is. Het gebruik van Godrone wordt inmiddels geadviseerd door de overheid zelf. Dat lijkt mij toch redelijk rechtsgeldig in geval van een eventuele calamiteit.
 
Dat artikel ken ik. Ik zie ook reacties van een aantal mensen staan die hun uiterste best doen om het concept direct de grond in te boren. Dat mag natuurlijk .. is echter weinig constructief.
Temeer omdat de LVNL zelf ook al aangeeft dat Godrone nog volop in ontwikkeling is. Het gebruik van Godrone wordt inmiddels geadviseerd door de overheid zelf. Dat lijkt mij toch redelijk rechtsgeldig in geval van een eventuele calamiteit.

Zodra de overheid mij kan aantonen dat er bij mij om de hoek een luchthaven is, dan pas neem ik deze app serieus! GoDrone geeft dit aan, zie bijlage. ER is helemaal niks, laat staan een luchthaven voor burgerluchtvaart.

De app wordt mijns inziens terecht de grond ingeboord, het is prut!

Maar goed, vlieg jij lekker via de app, ik heb andere bronnen waar ik mijn info vandaan haal
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200415-150656.png
    Screenshot_20200415-150656.png
    290,2 KB · Weergaven: 7
Volgens mij is er toch echt een actieve para strip, maar die telt blijkbaar niet voor jou ?

Bekijk bijlage 1331
Maar.. er is een groot verschil tussen een para strip en een actieve luchthaven voor burgerluchtvaart zoals GoDrone zegt.

Op de oude kaart was het blauw met als toevoeging alleen indien akkoord bla bla...die strip wordt nauwelijks gebruikt, en je kunt er gewoon vliegen.

Maar goed, eindeloze discussie...
 
Maar.. er is een groot verschil tussen een para strip en een actieve luchthaven voor burgerluchtvaart zoals GoDrone zegt.

Volgens jou misschien, maar het is en blijft een vliegveld voor bemande luchtvaart met de daarbijbehorende regels.
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54
Klopt, een totaal leeg stuk land van een boer waar misschien 1x per jaar gebruik van wordt gemaakt als lierveld is een vliegveld voor burgerluchtvaart..je hebt gelijk! echt helemaal.
Wat ik zeg, nutteloze discussie!
 
Klopt, een totaal leeg stuk land van een boer waar misschien 1x per jaar gebruik van wordt gemaakt als lierveld is een vliegveld voor burgerluchtvaart..je hebt gelijk! echt helemaal.
Wat ik zeg, nutteloze discussie!

Mijn argumenten zijn tenminste gebaseerd op de werkelijke feiten, bij jou zie ik enkel speculatie ten faveure van jezelf. het feit dat het veld weinig gebruikt word is totaal irrelevant.
Bedankt voor je tips, op Schiphol hier wordt momenteel ook weinig gevlogen ik ga morgen even wat plaatjes schieten. Welterusten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54