Ik ben 16 en wil graag fpv drone vliegen. Ik wil dus graag een dji neo kopen om te beginnen met fpv. Maar ik woon in Zeeland(dorp naast Uden in Noord-Brabant). Het is 5 km van vliegbasis volkel af en is dus een ctr. Dus Ik heb een paar vragen.
1. Zou ik gewoon mogen vliegen als ik onder de 10 meter blijf?
2. Zou ik in mijn tuin mogen vliegen als ik onder mijn huis of zelfs de heg blijft?
3. Zou ik binnen in mijn huis mogen vliegen?
4. Als ik wel zou vliegen, hoe groot is de kans dat ze me betrappen en een boete geven als ik onder de 10 meter blijf.
5. Als ik hier toch echt niet mag vliegen, is het het dan nog waar om een dji neo te kopen?: ik ga rond de 4x met de camper een weekend weg(met mijn ouders) waarvan ongveer op een plek is waar je wel mag vliegen, en als ik rond mijn huis wil vliegen dan moet ik ongv 11km fietsen om uit een no fly zone te gaan.
Bedankt alvast voor het antwoorden!
1. Zou ik gewoon mogen vliegen als ik onder de 10 meter blijf?
2. Zou ik in mijn tuin mogen vliegen als ik onder mijn huis of zelfs de heg blijft?
3. Zou ik binnen in mijn huis mogen vliegen?
4. Als ik wel zou vliegen, hoe groot is de kans dat ze me betrappen en een boete geven als ik onder de 10 meter blijf.
5. Als ik hier toch echt niet mag vliegen, is het het dan nog waar om een dji neo te kopen?: ik ga rond de 4x met de camper een weekend weg(met mijn ouders) waarvan ongveer op een plek is waar je wel mag vliegen, en als ik rond mijn huis wil vliegen dan moet ik ongv 11km fietsen om uit een no fly zone te gaan.
Bedankt alvast voor het antwoorden!