Maar 30 meter ver kunnen vliegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Stiers Johan

New Member
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
54
Locatie
Tienen (Belgie)
Hallo , heb een vraagje .Heb een nieuwe update gedaan met de phantom 3 standaard .Nu kan ik nergens hoger dan 50 m en 30 m ver vliegen ! kan in de app de instellingen ook niet aanpassen ! normaal kan je instellen van 20 tot 500 m maar bij mij staat er 30 en kan die niet veranderen .Ik sta ook niet op beginners modus ! Met de vorige update was het ook al zo

Verzonden met mijn SM-T710 en de Dronepilots.nl app
 
Je moet even zorgen dat je een internetverbinding hebt en dan in de DJI Go app opnieuw inloggen met je gebruikersaccount. Zie ook dit artikel voor meer uitleg: DJI gaat geofencing afdwingen middels activatiecheck
Klopt Wiebe, maar de crystalsky scherm weigert in alle talen, alles geprobeerd, resetten, nieuwe app erop, inloggen en uitloggen, niets hielp de 30 meter restrictie bleef er steevast opzitten, terwijl de ipad op hetzelfde toestel wel werkte na inloggen werd de 30 meter direct vrijgegeven, het ligt dus duidelijk aan het stukje software in het crystalsky scherm, heb hier de oude software via sd kaartje weer op teruggezet en nu werkt het dus weer wel, slechte zaak van DJI, ik wacht nog op antwoord maar er zitten veel mensen met hetzelfde probleem bij DJI crystalsky schermpjes. Heb jij hier nog invloed op? Ik stond toevallig bij een klant dus dan baal je helemaal als dit met je gloednieuwe apparatuur gebeurt,
 
Hoi @Yvonnemavic, helaas heb ik geen ervaring met het CrystalSky scherm. Het feit dat je er geen andere apps op kunt draaien behalve DJI Go spreekt me niet echt aan (ik heb ook nog apps als DroneDeploy, Litchi en DronePan die ik wil kunnen draaien). Wel heel slecht inderdaad dat het autorisatieprobleem niet opgelost kan worden door simpelweg opnieuw in te loggen. Ik hoor wel heel veel klachten de laatste tijd over het probleem dat mensen ineens beperkt zijn in hun mogelijkheden na een softwareupdate, dus DJI doet sowieso iets niet goed als het gaat om communicatie richting klant.
 
Drone DJI Phantom 3 Standard
App werkt na de update helemaal niet meer.
Als ik de app van DJI opstart blijf hij steken bij het opstartscherm en schakelt dan weer uit.
Ben terug gegaan naar de leverancier en daar komen ze er niet uit.
Drone is opgestuurd naar importeur maar probleem is nog niet opgelost.
Heb de app geinstalleerd op twee apparaten.
Gegevens Mobieltje: Alcatel Onetouch 7041X Android versie 4.2.2
Gegevens Tablet: Galaxy Tab 3 Android versie 4.2.2
Beide werkt de app niet.
Kon mij nog nooit aanmelden via de app bij DJI
Al van alles geprobeerd maar niks helpt

Leverancier zegt dat de app niet meer zal werken op Mobieltje: Alcatel Onetouch 7041X Android versie 4.2.2
Wel nog op Tablet: Galaxy Tab 3 Android versie 4.2.2
 

Bijlagen

  • IMG_0584.JPG
    IMG_0584.JPG
    99,4 KB · Weergaven: 34
  • IMG_0585.JPG
    IMG_0585.JPG
    128 KB · Weergaven: 31
  • IMG_0586.JPG
    IMG_0586.JPG
    133,2 KB · Weergaven: 32
Ik was op vakantie en het hetzelfde irritante probleem. Heb Litchi aangeschaft. De voordelen ervan nog niet geprobeerd, maar de begrenzing is weg!
 
Ik was op vakantie en het hetzelfde irritante probleem. Heb Litchi aangeschaft. De voordelen ervan nog niet geprobeerd, maar de begrenzing is weg!
Heb ik ook gedaan maar is nog begrensd tot 120m hoog en 40m ver ! Is toch al iets beter! Is wel niet zo goed om foto's te maken naar mijn mening

Verzonden met mijn SM-T710 en de Dronepilots.nl app