lipo 6s 22,v 12000 ah

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

andre steinhof

New Member
Lid geworden
22 jul 2018
Berichten
20
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
glanebrug
hallo wie weet met wat voor een lader ik deze lipo kan laden de lipo 6s 22,v 12000ah en wat voor een lader ik moet kopen heb nu de imax b6 80 w
 
Ik ben lid van Modelbouwforum.nl en zal daar jouw vraag poneren en het antwoord aan je doorgeven.
Zoek je een nieuwe of een gebruikte lader ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
André , men heeft vraagtekens bij 12000 ah, moet dat niet Mah zijn ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Mijn vraag was ook, een nieuwe of een gebruikte lader.
Nieuwe lader levert bv Hobbyking.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
André , als je mij een privé bericht stuurt met je e-mailadres , dan stuur ik de antwoorden van Modelbouwforum.nl door.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laat het nog even bezinken. In principe wel, maar ik kom daar nog op terug.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb de mijne gisteren nog gebruikt. Zit inderdaad ook een 6S balance plug aan.
De mijne begint op het scherm te roepen dat het een 80W charger is, zodra je 'm aan zet. Maar ik heb er een 60W externe voeding aan hangen, dus meer zal er zeker niet uit komen, bij mij. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: gijs1
Ik heb de mijne gisteren nog gebruikt. Zit inderdaad ook een 6S balance plug aan.
De mijne begint op het scherm te roepen dat het een 80W charger is, zodra je 'm aan zet. Maar ik heb er een 60W externe voeding aan hangen, dus meer zal er zeker niet uit komen, bij mij. :D
oke bedankt
 
hallo wie weet met wat voor een lader ik deze lipo kan laden de lipo 6s 22,v 12000ah en wat voor een lader ik moet kopen heb nu de imax b6 80 w

Emax b6 alliexpress kan je ook een board voor bij kopen om meerdere te gelijk te laden vergeet ook niet de juiste kabels er bij te bestellen ligt er aan welke plug er op zit Gr Gijs


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Kan geen Emax b6 vinden bij aliexpress, alleen maar imax, dus ........
Ik zou zeggen, hou je bij het advies van Hobbyin. Groet T


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app[/url
 
  • Leuk
Waarderingen: andre steinhof
Wat ik niet helemaal snap is dat je in je eerste post schrijft dat je een Imax B6 80W hebt. Dan hoef je toch niets nieuws, was de conclusie?


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie