Lichtblauwe tekst.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Robje54

Member
Lid geworden
28 sep 2018
Berichten
59
Waarderingsscore
11
Punten
8
Leeftijd
69
Locatie
Lelystad
Beste,

In de email die we krijgen over de nieuwe dingen en of wat er gebeurt is de afgelopen week staat
lichtblauwe tekst die door verwijst naar het artikel op de website.
Vriendelijk verzoek om deze lichtblauwe tekst te vervangen door zwarte tekst.
Lichtblauwe tekst op een witte achtergrond is moeilijk te lezen voor sommige mensen,
en ik denk dat ik niet de enigste ben.
 
Kies dan een andere kleur dan lichtblauw. Zwart werkt niet, je moet wel het onderscheid kunnen maken tussen platte tekst en tekst waar een link achter zit.
 
Beste,

In de email die we krijgen over de nieuwe dingen en of wat er gebeurt is de afgelopen week staat
lichtblauwe tekst die door verwijst naar het artikel op de website.
Vriendelijk verzoek om deze lichtblauwe tekst te vervangen door zwarte tekst.
Lichtblauwe tekst op een witte achtergrond is moeilijk te lezen voor sommige mensen,
en ik denk dat ik niet de enigste ben.
Bedoel je de steunkleur die ook op het forum zelf wordt gebruikt? Geen idee of ik dat aan kan passen in de emailtemplate eerlijk gezegd
 
Bedoel je de steunkleur die ook op het forum zelf wordt gebruikt? Geen idee of ik dat aan kan passen in de emailtemplate eerlijk gezegd
Ja klopt. Lichtblauwe tekst op een witte achtergrond is slecht te lezen. Zelfde als een zwarte achtergrond met gele of rode tekst.
 
Ja klopt. Lichtblauwe tekst op een witte achtergrond is slecht te lezen. Zelfde als een zwarte achtergrond met gele of rode tekst.
De linkkleur heeft een iets donkerder tint gekregen. Hopelijk is het zo beter leesbaar.
 
Bedankt voor de reactie, hopelijk is het met de correctie beter te lezen. Bedankt.
 
Ik zie dat alleen de naam van de poster in een geciteerde tekst wat donkerder is. Alle andere hyperlinks op de pagina hebben nog de lichtgroene kleur.