Levertermijnen en leveringen Mavic Pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
@fredz, je had gelijk!! Gisteren avond (inderdaad; 3 dagen te vroeg) stond DHL ineens voor de deur met een mooie doos uit China. Heb vandaag de zaak opgeladen en geupgrade en zal de Mavic morgen mee nemen naar het Drone Maatje Event in Almere.

Ik heb de combo gekocht omdat ik voor mijn andere DJI drones uiteindelijk toch alle losse DJI accessoires stuk voor stuk bij kocht. Nu ben ik vanaf dag-1 helemaal klaar en krijg ik de draagtas en vrachtkosten defacto voor niks. In de combo kit zitten ook geen accessoires die ik niet verwacht tzt een keer nodig te gaan hebben.

De Mavic Remote Controller moet naar verluid om de 4 a 5 vluchten opgeladen worden en er passen maar 2+1 batterijen in het draagtasje. Meer drone batterijen kopen heeft dus ook weinig zin voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: HBX en André Prins
Hoe bevalt de Mavic nog, Jeroen?

Voor de anderen die wachten...
Het zit eigenlijk zo: hoe vroeger de dealers een bestelling bij DJI hebben geplaatst, des te sneller ze beleverd worden. Er zijn al uitleveringen van dealers geweest in Duitsland en in de VS. Echter hebben de meeste dealers ervoor gekozen om geen risico te nemen, en enkel te bestellen nadat de voorbestellingen zijn binnengekomen en ze misschien zelfs een voorschot van de klanten hadden ontvangen. Dus de kans is héél groot dat de meeste dealers geen enkel levering zien in november, eventueel een heel kleine deellevering in december, en dat de rest pas volgend jaar komt. Ik weet van een Duitse importeur (zelf geen winkel) dat ze meer dan 5000 bestellingen in back-order hebben staan, waarvan er vorige week een vijftigtal zijn binnengekomen...
 
De winkel waar ik besteld heb verwacht deze maand 5 combo's binnen te krijgen. Fingers crossed:)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Zeker spannend! Ik heb de combo op 10-11 besteld bij Dronekenner. Ben benieuwd :)
 
Ik heb hem al veel langer geleden besteld en nog niks, dus geloof me... Veel geduld hebben

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Het schijnt dat vanwege problemen met de RC de export van de Mavic gestopt is.... We zullen nog even geduld moeten hebben.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Het schijnt dat vanwege problemen met de RC de export van de Mavic gestopt is.... We zullen nog even geduld moeten hebben.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Vreemd, de mijne werken goed. Waar heb je dat gelezen? Heb je een link?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Zeker spannend! Ik heb de combo op 10-11 besteld bij Dronekenner. Ben benieuwd :)
We hebben er gister 2 geleverd, Bert :) Jij bent letterlijk de eerstvolgende. Vandaag weer importeurs stalken!
Twee mensen door het dolle heen gister van plezier. Zo leuk. Alleen iets minder leuk: één daarvan had voor mij kunnen zijn... maar, beloofd is beloofd!

Reactie eerste ontvanger
Reactie tweede ontvanger

We hebben 5 vroege pre-orders geplaatst bij een importeur waarvan nu 2 geleverd. En nog 10 bij een andere importeur. Er zijn nog een handjevol pre-order mogelijkheden uit de 2e batch die rond 9 december worden verwacht door leverancier. Als we eerder hadden beseft dat het ZO'N drama zou worden hadden we meer en eerder gepre-orderd.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bert73
Vreemd, de mijne werken goed. Waar heb je dat gelezen? Heb je een link?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Link is op een gesloten Facebook groep, maar is niet van dji officieel. Ik zie ze nog steeds voorbij komen, dus misschien valt het mee. We moeten wel veel geduld hebben vind ik. Ik heb de mijne op 5 oktober besteld...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Ben je toevallig niét Sinterklaas maar vind je het wél superleuk om mensen heel erg blij te maken?
Dan is Mavics leveren op dit moment the next best thing :) Net niet op tijd voor pakjes avond maar het nieuws alleen is voor deze mensen veruit het mooist kado dat ze vandaag zullen krijgen; een Mavic Pro. En omdat ze een FlyMore hadden besteld en we zonder geleverd kregen hebben we er een mooi Pluspakketje (3 extra accu's en een 4-voudige laad hub) bij gedaan voor dezelfde prijs.

Ben benieuwd of die ouwe baas wél Mavics heeft weten te scoren...
 
De levering vandaag bij Experty (drone-shop) geannuleerd. Begin november besteld i.v.m. nu besteld over 3 weken geleverd. Nou ondertussen is de leverdatum al 2 keer gewijzigd. Levering zou nu al in januari zijn. Bij de combo pack stond vandaag geleverd de 14e geleverd. En dan bel je, en blijkt het helemaal niet te kloppen.

Trap er niet in in hun leverdatum!!!
 
lZoKoX0.jpg
 
Wie wacht er nog op zijn Mavic?
Apple heeft soms voorraad (niet op de site, wel in de winkel), en ook andere grote namen hebben er soms zonder reservatie (Mediamarkt bijvoorbeeld).
 
Ben nog steeds aan het wachten. vermoeiend.
Bestelling geplaatst op 05-11-2016, Mavic fly more combo set bij Top RC te Uden.
Als ik de shop bel dan vertellen ze me dat DJI ze heeft aangegeven dat ze wel zijn verzonden maar vast hangen bij de douane.
Dus ze liggen nu al een ca. maand bij de douane, yeah right :confused:

Hoe zit het bij jullie met de levering?
  • Ben benieuwd naar actuele andere in NL/BE
  • wanneer de bestelling geplaatst
  • Mavic alleen of de set
  • Direct via DJI of via een reseller
vlieg ze!
 
Ben nog steeds aan het wachten. vermoeiend.
Bestelling geplaatst op 05-11-2016, Mavic fly more combo set bij Top RC te Uden.
Als ik de shop bel dan vertellen ze me dat DJI ze heeft aangegeven dat ze wel zijn verzonden maar vast hangen bij de douane.
Dus ze liggen nu al een ca. maand bij de douane, yeah right :confused:

Hoe zit het bij jullie met de levering?
  • Ben benieuwd naar actuele andere in NL/BE
  • wanneer de bestelling geplaatst
  • Mavic alleen of de set
  • Direct via DJI of via een reseller
vlieg ze!

Drie weken na bestelling binnen. 11-11 besteld, 7-12 binnen.
Alleen de Mavic, ik wacht nog op drie accu's, komen hopelijk deze week binnen.
Bij Dronekenner gekocht. Die waren adequaat en eerlijk met updates.

Succes met afwachten, erg frustrerend! Het is het wachten wel waard, echt een superfijn ding!



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb de mavic pro (niet het plus pakket) afgelopen dinsdag besteld via de DJI site. Ze geven 4 tot 6 weken levertijd op. Ben benieuwd. Tot die tijd nog maar even spelen met mijn Bebop 2.