Lenovo Tab 3 A7 Essential - 8 GB - 7 inch - Zwart

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ben55

New Member
Lid geworden
24 dec 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
61
Locatie
Zeeland
Beste mensen,

Ik vlieg op dit moment met mijn iPhone X en dat bevalt van geen kanten.
Zeer regelmatig valt de app uit en zie ik de Mavic pro niet meer en dus ook geen beelden.
Herstarten van de app werkt soms maar vaak niet. Ik denk dat de X te vers is......
Daarnaast wil ik ook eigenlijk niet met de X in de afstandsbediening vliegen dus tijd voor iets anders.

Ik ben dus wat gaan surfen op het net en ben bij Bol.com een Lenovo Tab 3 A7 tegen gekomen.
Nu heb ik totaal geen verstand van Android besturingssystemen (wel ios) deze Lenovo heeft Android 5 en weet dus absoluut niet of dit van deze tijd is.....

Vliegt iemand hiermee? of met Android 5? De tablet kost maar €85 maar misschien is ook hier weer goedkoop - duurkoop? Wie kan me hiermee helpen?

Grtz Ben
 
Androidversie 5 is inderdaad oké. Veel belangrijker zijn processoersnelheid en werkgeheugen. Bij de Lenovo Tab 3 A7 zijn dat 1.866 Ghz wat wel redelijk oke is maar werkgeheugen (RAM) is 1 Gb en dat vind ik zelf erg weinig. Ik heb eind vorig jaar aardig wat rondgekeken op dit en andere fora en mijn algemene indruk is dat goedkoop inderdaad duurkoop is bij veel mensen. Aan de andere kant lees je op dit forum ook van mensen die problemen hebben of hadden met een dure Ipad 4. Ik heb zelf ook al e.e.a. geschreven over dit onderwerp. O.a. op
'No signal', Litchie?, andere device?
en op
Welke Samsung tablet is compatibel met de mavic pro en welk type moet ik dan hebben

Succes met je keuze.

Groeten,
Marcel