Zomaar even een opmerking tussendoor. Als ik de leeftijden bekijk van de leden van Drone Pilots, valt het me op dat veel leden 50+ zijn. Ik vraag me af waarom dat is.
Ze hebben wel hobby's maar, en ik generaliseer, het moet niet te veel moeite kosten en niet te veel focus eisen (want korte aandachtsboog). En dan laat ik zaken als overprikkeling maar even buiten beschouwing.De jeugd heeft helemaal geen tijd meer voor hobby's, dat is (blijkbaar) iets van 'vroeger'![]()
Het komt dus door jou. Had ze dan minder huiswerk gegeven.ik heb mijn werkzame leven doorgebracht als leraar op een middelbare school
Instagram vind ik persoonlijk het prettigste social media platform voor mijn dronevlieg kunsten.Nog een paar jaar en dan ben ik ook 50+.. ik behoor nu dus nog tot de jonge bezoekers van het forum !
Ik vlieg inmiddels al 10 jaar met een drone, en kocht mijn eerste toen ik 37 was.. ik fotografeer al zo’n 20 jaar, na 10 jaar had ik het wel gezien, drone heeft de extra dimensie aan het fotograferen (omhoog). Misschien is een drone een logische gevolg bij mensen die al een foto fotograferen.. Dan komt de kwestie van geld nog om de hoek, en geduld, ook dat komt misschien met de jaren..
Maar dat is mijn visie..
Ik zit op het forum omdat ik niet zoveel (niks eigenlijk) heb net TikTok, insta etc.
Hi Theo,Instagram vind ik persoonlijk het prettigste social media platform voor mijn dronevlieg kunsten.
@wentersdrone by the way…)
Je kunt er heel goed een Reel maken en zo meerdere clips aan elkaar plakken
Ook kun je er alle muziek onder- en wat eenvoudige filters overheen zetten. Met mijn bijna 63 jaar heel goed te doen!
Alles zomaar op de SSD schijf zetten vind ik ook maar niks.
Daarnaast, mijn vrouw vind het heerlijk om te fietsen of te wandelen en mijn drone hangt dan altijd om mijn nek.
Tja misschien vooral een kwestie van hoe besteed ik mijn vrije tijd en hoeveel heb ik daarvan?
Groet, Theo