Mavic Mini lange levertijd accessoires?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

iwanW

Member
Lid geworden
28 dec 2019
Berichten
71
Waarderingsscore
25
Punten
18
Leeftijd
53
Locatie
Sneek
Levertijd ervaringen?

Nu de DJI Mavic Mini zo'n 2 maanden op de markt is en de vraag groot is, geeft dit langere levertijden als het aanbod van accessoires bij de vraag achterblijft.

Zelf had ik vlak voor de kerst een DJI Mavic Mini fly more combo willen bestellen, maar die was op dat moment 'nergens' leverbaar. Als alternatief alleen een Mavic Mini besteld, volgende dag ontvangen en heel tevreden mee.

Vorige week op zoek gegaan naar losse accessoires zoals een battery en charging hub. Wel besteld, maar met een leverindicatie van januari. Ik ben wel benieuwd of e.e.a. binnen korte tijd geleverd gaat worden, maar dat blijft afwachten :rolleyes:

Nu is mijn vraag, welke ervaringen over levertijd hebben jullie met accessoires van een Dji drone die vrij recent op de markt is?
 
Hier exact hetzelfde hoor, had ook de laatste mini uit de voorraad(Geen combo). Ben ook nog aan het wachten op extra batterij. Zelfs via een kennis in Duitsland geprobeerd, helaas geduld hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: iwanW
Hier exact hetzelfde hoor, had ook de laatste mini uit de voorraad(Geen combo). Ben ook nog aan het wachten op extra batterij. Zelfs via een kennis in Duitsland geprobeerd, helaas geduld hebben.

Dank voor je reactie Dennis,

Hoop ook voor jou dat je de extra batterij in niet al te lange tijd binnen hebt!
Ben in ieder geval niet de enige die aan het wachten is :)
 
Wij hebben de Mavic Mini Fly More combo voldoende op voorraad

Dank voor de reactie.
Jullie website gevonden en ook de Intellegent Flight Battery.
Wat jullie niet aangeven is dat deze wel of niet op voorrad is, ofwel geen gegevens hierover.
Ook geven jullie geen info over de levertijd!
Zonder deze info ben ik te sceptisch om te bestellen.
Wel hanteren jullie eenmaal in de winkelwagen geen verzendkosten meer, dat dan weer wel,
terwijl in de webshop staat, verzending boven 1500€ gratis is.
 
Afgelopen weekend heb ik van de webshop waar ik de bestelling heb meer info ontvangen.

citaat
De leverdatum op dit moment is half/eind januari. We zijn helaas afhankelijk van leveringen van DJI. Het zou ons niet verbazen wanneer we uw producten eerder ontvangen.


Deze info stemt mij natuurlijk tevreden. Ik heb nu immers een gerichte leverperiode!
 
Afgelopen weekend heb ik van de webshop waar ik de bestelling heb meer info ontvangen.

citaat
De leverdatum op dit moment is half/eind januari. We zijn helaas afhankelijk van leveringen van DJI. Het zou ons niet verbazen wanneer we uw producten eerder ontvangen.


Deze info stemt mij natuurlijk tevreden. Ik heb nu immers een gerichte leverperiode!
Geduld is een schone zaak, denk dat ze bij DJI ook wel zijn geschrokken van het succes van de mini's.
 
  • Leuk
Waarderingen: iwanW
Geduld is een schone zaak, denk dat ze bij DJI ook wel zijn geschrokken van het succes van de mini's.

Zekers, maar niet wetende waar ik aan toe was maakte mijn vraagtekens, vandaar dit topic over levertijd ervaringen.
Ik ben niet bekend met impact van de lancering van eerdere drone modellen van Dji. Ik kan me wel voorstellen dat de vraag naar de Mavic Mini hun verwachtingen overtreft!
 
Update:

Na een mail naar m'n leverancier ontving ik de volgende reactie.

Er lijkt een einde aan het wachten te komen, DJI heeft ons medegedeeld dat we volgende week een levering gaan krijgen met accessoires.

Zodra de producten ons magazijn verlaten ontvangt u een track en trace.

Wij vinden het uiteraard vervelend dat het allemaal wat langer heeft geduurd dan wat zou moeten, helaas schuift DJI levertijden nog wel eens op zonder reden.


Hopelijk ben ik eind volgende week/begin die week daarop in het bezit van een extra Mavic Mini battery en andere accessoires :)
 
Dat zal dan ook een verademing zijn qua vliegen met extra batterijen..
Ik had het geluk dat Coolblue net de fly more combo op voorraad had..
Ik had denk ik ook bijna elke site in de gaten gehouden of ze er waren, naar ze waren vaar meteen weer uit verkocht...
Lijkt wel of van de zomer heel Nederland vol hangt met mavic mini's..
Ben benieuwd met wat voor extra accessoires ze gaan komen... Wil denk ik eens ND filters gaan proberen..
Niet dat ik er verstand van heb maar gewoon omdat het kan
Update:

Na een mail naar m'n leverancier ontving ik de volgende reactie.

Er lijkt een einde aan het wachten te komen, DJI heeft ons medegedeeld dat we volgende week een levering gaan krijgen met accessoires.

Zodra de producten ons magazijn verlaten ontvangt u een track en trace.

Wij vinden het uiteraard vervelend dat het allemaal wat langer heeft geduurd dan wat zou moeten, helaas schuift DJI levertijden nog wel eens op zonder reden.


Hopelijk ben ik eind volgende week/begin die week daarop in het bezit van een extra Mavic Mini battery en andere accessoires :)

Verzonden met mijn CPH1907 en de Dronepilots.nl app
 
Dat zal dan ook een verademing zijn qua vliegen met extra batterijen..
Ik had het geluk dat Coolblue net de fly more combo op voorraad had..
Ik had denk ik ook bijna elke site in de gaten gehouden of ze er waren, naar ze waren vaar meteen weer uit verkocht...
Lijkt wel of van de zomer heel Nederland vol hangt met mavic mini's..
Ben benieuwd met wat voor extra accessoires ze gaan komen... Wil denk ik eens ND filters gaan proberen..
Niet dat ik er verstand van heb maar gewoon omdat het kan

Verzonden met mijn CPH1907 en de Dronepilots.nl app

Niet negatief bedoeld hoor, maar als je niet weet wat een ND-filter inhoudt, koop het dan niet. Verdiepen in sluitertijd/ belichting lijkt mij een eerste logische stap voordat je overgaat tot aanschaf.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Heb je gelijk in en gelukkig heb ik dat ook wel ( en dank zij wat cctv achtergrond van mijn werk) maar ik bedoelde daarmee dat ik niet hoogwaardige kennis heb...
Sluitertijden zijn wel wat moeilijk met de mini aan gezien alles auto is.
Gelukkige kunnen we in iedergeval de EV level vast zetten..maar het word nog steeds spelen met die lensjes en kijk dat vind ik dus mooi...
Maar stiekem gezien heb ik al het een en ander gelezen hoor... Wil mezelf nooit op een voetstuk zetten alsof ik het echt weet...
Maar ik zie alles als opbouwende criteriek..
Niet negatief bedoeld hoor, maar als je niet weet wat een ND-filter inhoudt, koop het dan niet. Verdiepen in sluitertijd/ belichting lijkt mij een eerste logische stap voordat je overgaat tot aanschaf.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Verzonden met mijn CPH1907 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Mengerink