Lader voor 3 batterijen + controller

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wijkkie

Member
Lid geworden
11 feb 2019
Berichten
43
Waarderingsscore
8
Punten
8
Locatie
Leerdam
Ik heb deze lader aangeschaft na een stukje er over gezien op YouTube.

En idd, hij laad drie batterijen tegelijkertijd op + de controller !!!!

3 lege batterijen vult hij in iets meer dan een uur !!!!!

P.s. hij is ook te krijgen voor ' oudere' type Mavic.

P.s.

Morgen krijg ik de xiaomi mi pad 4 4gb 64gb binnen. Ik wil deze 8 ' tablet gebruiken ipv van mijn OnePlus 6.

Update volgt zsm.1550786381425.jpeg

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app
 
Weet niet waar je hem hebt gekocht. Ik had hem via Wish gekocht. Tis dat ik erbij was toen het snoer in de brand vloog , gelukkig goed afgelopen IMG_2608.JPG



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: hardeman
Weet niet waar je hem hebt gekocht. Ik had hem via Wish gekocht. Tis dat ik erbij was toen het snoer in de brand vloog , gelukkig goed afgelopen Bekijk bijlage 826



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Oeps, da's niet best ! Volgens diverse bronnen op YouTube geen problemen mee....
Die van mij komt uit Duitsland.

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app
 
Snoer was duidelijk dunner dan een in Nederland gekocht snoer, bij volle belasting werd deze ook behoorlijk warm. Waarschijnlijk een slechte imitatie kabel geweest. De lader doet het verder prima, alleen wel een dikkere kabel aangeschaft.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Snoer was duidelijk dunner dan een in Nederland gekocht snoer, bij volle belasting werd deze ook behoorlijk warm. Waarschijnlijk een slechte imitatie kabel geweest. De lader doet het verder prima, alleen wel een dikkere kabel aangeschaft.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Dus dat was het probleem! Niet zo slim van dat bedrijf! Bij mij zit er dezelfde kabel aan zoals bv bij mijn pc, dus een dikke gelukkig

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: klaas