laatste firmware update spark

Discussie in 'Spark' gestart door Appie Moes, 11 feb 2018.

1. Appie Moes

Appie Moes New Member

Lid geworden:
    6 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo mede vliegers
    Sinds de laatste firmware update voor de Spark kan ik de OTG kabel niet meer gebruiken en moet dus alles via wifi doen, dat gaat eigenlijk wel goed er is maar 1 maar elke keer als ik op
    go fly druk kom ik weer in het zelfde menu terecht van connect to the aircraft daarna kun je kiezen tussen fmc of de kale versie, in mijn geval de fmc, en daarna moet ik elke keer weer, om het even welke accu er in zit, de barcode scannen die achterop de controller zit.
    Dit gaat wel heel snel en goed maar wordt er wel een beetje moedeloos van dat je dit elke keer moet doen om je Spark uberhaupt de lucht in te krijgen.
    Ik had eigenlijk gedacht 1x en gaan met die banaan maar nee niet in mijn geval.
    zijn er nog meer mensen die het zelfde ervaren als ik?

Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app

2. Falco

Falco Active Member

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik ook. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Even snel je Spark pakken en vliegen is er niet bij. En vaak heb ik wel contact met de controller maar krijg dan in de Go app niet "fly now" te zien. Dan moet ik weer de app uit doen en opnieuw beginnen.

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app

3. Appie Moes

Appie Moes New Member

Lid geworden:
    6 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kon vanmiddag niet meer schakelen tussen foto of video en je raad het al hè dji app moest weer eens ge update worden

4. Appie Moes

Appie Moes New Member

Lid geworden:
    6 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    en Falco werkt de otg kabel bij jouw ook niet meer?

5. Falco

Falco Active Member

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, ik kreeg hem heel even aan de praat maar al snel was het over. Wel jammer want ook mijn telefoon gaat een stuk sneller leeg nu...

6. Appie Moes

Appie Moes New Member

Lid geworden:
    6 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja met al die update grappen van dji wordt het er op dit moment niet beter op.
    Op youtube klaagt men ook steen en been over het wegvallen van de otg kabel en vooral het nieuwe opstart ritueel

7. Falco

Falco Active Member

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik snap ook niet zo goed waarom ze die optie niet gewoon aanbieden en behouden op de Spark. Betere en stabielere verbinding en de accu van je telefoon gaat langer mee...

Deel Deze Pagina