Kuula 360 foto's uploaden

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wes56

Active Member
Lid geworden
7 nov 2020
Berichten
300
Waarderingsscore
154
Punten
43
Leeftijd
42
Locatie
Belgie
Ik zou graag een gratis accountje aanmaken voor Kuula waarop ik 360 graden pano's kan uploaden.
Weet iemand of je daar je foto's verborgen of privé kan laten staan? Ik denk dat dit mogelijk is met de Pro versie. Maar ik wil de gratis versie proberen.
Bedoeling is voor mij om gemakkelijk zo'n foto te delen met vrienden. Dus ik wil alleen dat personen die van mij een link krijgen dit kunnen zien.
Alvast bedankt.
Mvg Wes.
 
Het 'Business' abonnement biedt de mogelijkheid om je materiaal met een wachtwoord af te schermen. Dat impliceert dat je materiaal binnen de andere abonnementen vrij toegankelijk is voor iedereen.

Probeer het anders, het kost je niets. Upload een foto en laat iemand kijken of die jouw foto terug kan vinden.
 
Ok. Ik zie het nu ook dat dit niet zal kunnen met een free account. Ik vraag me af of kuula wel iets is voor hobbymatig. Zijn de meeste daar niet professioneel bezig met fotografie???
Ik ga nog eens zoeken of er nog alternatieven zijn. Op facebook kan dit ook, maar dan moet je deze veel verkleinen wat de kwaliteit sterk vermindert.
 
Laatst bewerkt:
Help! foto's uploaden lukt niet.
Intussen een gratis account aangemaakt voor Kuula.
Wanneer ik een 360 panorama foto wil uploaden blijft dit wieltje zeker al 4 min draaien:

kuula.jpg
Verder gebeurt er niks. Of is dit normaal dat dit zo lang duurt?
Mvg Wes.
 
UPDATE: intussen gelukt. Volgens kuula is de max size van de foto 16384x16384 pixels. Helaas lukte het me pas als ik de photo verkleinde tot ongeveer 9000 pixels.