Kosten nieuwe regelingen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Eddy The Eagle

New Member
Lid geworden
23 aug 2020
Berichten
16
Waarderingsscore
8
Punten
3
Leeftijd
54
Locatie
Roermond
Hoi,
Ik wil me ff voorstellen,ben Eddy uit Roermond,
Mijn vraag is ik heb sinds enkele weken een hubsan zino,trouwens zeer tevreden over,maar ik zie door de bomen het bos niet meer,wie o wie kan me uitleggen wat nu de procedure is om na 31 dec.2020 nog te vliegen met mijn hubsan en wat het ongeveer gaat kosten,om te blijven vliegen,of is het raadzaam om mijn hubsan te verkopen,en voor een mavic mini te gaan
Groetjes Eddy
 
Dat is nog (altijd) niet bekend in Nederland..

Gaat mogelijk weer gierend over alle gestelde deadlines heen. Maar we zullen zien.

Als er nieuws is dan lees je het in ieder geval op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
De prijzen zijn nog niet bekend dus alles wat je leest of hoort is speculatie, ik vermoed een paar tientjes voor het EU dronebewijs.
Er gaan wat zaken veranderen en dat heeft met name betrekking op hoe dicht jij in de buurt van mensen mag vliegen.
Het is zeker niet zo dat je niet meer de lucht in mag met je Hubsan.
De hubsan heeft veel meer mogelijkheden dan de Mavic Mini dus dat zou een flinke stap terug betekenen. Daarbij is er op het moment van schrijven nog geen enkele drone die geleverd word met een toekomstig certificaat. Of de in de toekomst geleverde mavic mini in de klasse tot 250 gram gaat vallen valt nog te betwijfelen omdat men in de nieuwe regelgeving spreekt over MTOM i.p.v. gewicht. Dit wordt pas duidelijk als daadwerkelijk de gecertificeerde exemplaren van de band rollen.
 
Ok dan blijf ik nog met mijn hubsan vliegen,in ieder geval bedankt voor de reacties.:D
Groetjes