koppel probleem mavic 3 en controller

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

emiel

New Member
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
22
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
23
Locatie
roermond
Hallo collega's drone vliegers.

Ik heb onlangs de mavic 3 fly more combo aangeschaft. helaas krijg ik hem niet aan de RC-RM 330 smart controller gekoppeld. De drone en de afstands bediening heb ik wel kunnen updaten maar daarna gaat het kopellen nog steeds niet.
Wie heeft soortgelijke ervaringen en een eventuele oplossing voor dit euvel?
Ik hoor graag van jullie.

groet,

Emiel
 
ik heb het zelfde probleem , koppeling tussen dji rc pro en de mavic 3 na de firmware update voor C1 label
groet,
jac
 
Ik heb kortgeleden ook eenMavic 3 Classic aangeschaft en bij het koppelen drone aan controller ontdekt dat de drone+controller mijn Wi Fi signaal NIET herkende! Dat is me nog nooit eerder gebeurd en noodzaakte mij om ermee terug te gaan naar de leverancier die met de Wi Fi op de zaak de koppeling tot stand heeft gebracht.
 
Ja, ook oplossing: dji fly updaten via de link in de qr code die in de gebruikershandleiding staat. Probleemloos gekoppeld
 
Hallo collega's drone vliegers.

Ik heb onlangs de mavic 3 fly more combo aangeschaft. helaas krijg ik hem niet aan de RC-RM 330 smart controller gekoppeld. De drone en de afstands bediening heb ik wel kunnen updaten maar daarna gaat het kopellen nog steeds niet.
Wie heeft soortgelijke ervaringen en een eventuele oplossing voor dit euvel?
Ik hoor graag van jullie.

groet,

Emiel
Als de koppeling niet lukt en je krijgt de melding onderaan op het scherm van de controller De powerknop op de batterij in je drone min. 4 sec ingedrukt houden tot de beep, daarna op de melding drukken.
 
Hallo beste mensen,
helaas wel laat waarvoor mijn excuses, maar dank voor jullie reacties en het probleem is verholpen!
ik ben wederom tegen een nieuw probleem aangelopen nl het niet vloeiend lopen van de beelden. Dit uit zich speciaal met bewegende voertuigen. Ik heb nieuwe superspeed hdmi kabels aangeschaft echter dit bood geen oplossing. Kan het zijn dat dit aan mijn samsung smart tv, type QE55Q95 uit 2020 ligt?
 
scandisc extreme pro 170mbs
bus interface 1, video speedclass v30, uhs speedclass 3, speedclass 10
 
ik load niet naar youtube. op de telefoon zie je het in mindere mate maar dat is natuurlijk omdat het een klein scherm is. een betere kwaliteit sd kaart misschien?
 
Elke seconde (precies op de seconde verspringt hij. Gezien je dit filmpje heb ge-edit en hij niet rechtstreeks uit de drone komt gok ik erop dat het heeft te maken met de frame rate.

De frame rate van de tijdlijn moet hetzelfde zijn als de frames rate van de video, en alle video’s moeten ook dezelfde frame rate hebben..

Heb je daar toevallig al naar gekeken?


DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Paris citytrip - sunrises & sunsets. Next video: Speulderbos
 
een ding heb ik alweer geleerd, en dat is hoe ik een clip moet opsturen. Dat is winst voor mij.
Jouw analyse klopt. ik heb inderdaad gemonteerd met clips die een andere framerate hadden. Komt bij mij de volgende vraag op. kan ik de clips met een andere framerate apart bewerken, dan exporteren en vervolgens in een nieuwe timeline bij elkaar zetten ? ik werk met davicinci.
 
Helaas werkt dan niet echt zo.

Eigenlijk moet je alles op dezelfde framerate hebben..

Mocht je dat niet hebben, dan kun je dat oplossen door de laagste frame rate te pakken, en de snelste frame rate te vertragen.. dus stel je hebt 24 en 30 dan maak je je timeline 24. En je vertraagd de 30fps..


DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Paris citytrip - sunrises & sunsets. Next video: Speulderbos
 
dank voor je tip. ik kom er morgen nog eens op terug. groe,t emiel.