Kijken: waanzinnige FPV-beelden geschoten met de Banshee x8 Cinelifter drone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.321
Waarderingsscore
2.945
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Kijken: waanzinnige FPV-beelden geschoten met de Banshee x8 Cinelifter drone

Onlangs werd de Banshee x8 Cinelifter drone geïntroduceerd, een FPV-drone die met gemak een zware cinemacamera kan tillen. De drone werd mede ontwikkeld door top-dronepiloot Johnny FPV, van wie je op Dronewatch in het verleden al tal van bloedstollende dronevideo’s voorbij hebt zien komen. De introductievideo voor de cinelifter bevat in ieder geval de meest waanzinnige shots.

Lees verder
 

Kijken: waanzinnige FPV-beelden geschoten met de Banshee x8 Cinelifter drone
Onlangs werd de Banshee x8 Cinelifter drone geïntroduceerd, een FPV-drone die met gemak een zware cinemacamera kan tillen. De drone werd mede ontwikkeld door top-dronepiloot Johnny FPV, van wie je op Dronewatch in het verleden al tal van bloedstollende dronevideo’s voorbij hebt zien komen. De introductievideo voor de cinelifter bevat in ieder geval de meest waanzinnige shots.

Lees verder
Des goûts et des couleurs, on ne discute pas... niet mijn smaak en stijl
 
Fraaie showreel, maar je hangt een 6K camera op je FPV en we gaan filmen in 4K? Ik denk dat Johnnie het nog niet helemaal begrijpt.
 
Laatst bewerkt:
Vet om te zien, maar wordt helemaal hieper van dit filmpje.. 8)
Inderdaad. Als je nog geen last van epilepsie had, dan krijg je het hier wel van. ;)
 
Fraaie showreel, maar je hangt een 6K camera op je FPV en we gaan filmen in 4K? Ik denk dat Johnnie het nog niet helemaal begrijpt.

Mijn camera kan ook in 8K filmen, maar doe dat ook gewoon in 4K.. 8K wordt nog niet veel ondersteund, en kost je een godsvermogen aan opslag. Als ik op de lompste manier film als dat ik kan, kan ik ongeveer 35 minuten film kwijt op 512 gig..