kennis van RAINBOW en/of DRONELINK.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ronald Schuuring

New Member
Lid geworden
22 jul 2020
Berichten
11
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
76
Locatie
Lelystad
Beste drone vrienden,

ik heb begin van het jaar een dji mavic mini gekocht. Maar ik kreeg de app niet aan de praat.
Reden : ik heb een A model telefoon en daar werkt de DJI app niet op, gelukkig kon ik de drone terug sturen en kreeg mijn geld terug.

Maar de "jeuk" bleef. Na lang zoeken vond ik de volgende app,s : RAINBOW en DRONELINK.
Deze apps pretenderen ook DJI modellen te kunnen vliegen met een A model andriod mobiel.

Ik zou graag willen weten of er meerdere drone vliegers zijn die er bekend mee zijn en wat hun bevindingen zijn...als die positief zijn dan kan ik met een gerust hart weer een DJI mavic mini kopen.

Reakties afwachtend,
Vriendelijk groeten,

Ronald Schuuring.
Lelystad.
 
Beste,

Voor zover mij bekend werkt dji alleen met telefoons uit de hogere segment.
Voor Android zijn dat de ' S ' modellen en iPhone is maar beperkt.
Helaas kan je nergens vinden welke modellen wel geschikt zijn.

Vr.gr,
Ronald Schuuring.

Verzonden met mijn SM-T510 en de Dronepilots.nl app
 
Sorry maar ik zie dat hij Android 6 en iOS 11 nodig heeft.
Dus kan praktisch met elke telefoon die op dit moment op de markt is.
 
Sorry maar ik zie dat hij Android 6 en iOS 11 nodig heeft.
Dus kan praktisch met elke telefoon die op dit moment op de markt is.
Helaas niet. Zelf aan den lijve ondervonden dat dit niet zo is. Hier op het forum eerder een vraag over gesteld en het blijkt dat naast de specificaties die jij noemt de telefoon ook een 64 bit architectuur moet hebben. Hoop dat dit helpt, zoals mij dit eerder ook heeft geholpen.
 
Beste,

Een Android A6 heeft een 64 bit structuur maar het werkt niet.
Droneland Almere was ook verbaasd dat het niet werkte.

Vr.gr,
Ronald Schuuring.

Verzonden met mijn SM-T510 en de Dronepilots.nl app
 
Beste,

Een Android A6 heeft een 64 bit structuur maar het werkt niet.
Droneland Almere was ook verbaasd dat het niet werkte.

Vr.gr,
Ronald Schuuring.

Verzonden met mijn SM-T510 en de Dronepilots.nl app
Het is niet heel consequent nee, 64 bits is dacht ik wel een eis.
Maar hoeft niet perse een S model te zijn.
Heb het al vaak gezegd hier maar de A5 2017 is heel geschikt en voor weinig te vinden.
 
Beste drone vrienden,

ik heb begin van het jaar een dji mavic mini gekocht. Maar ik kreeg de app niet aan de praat.
Reden : ik heb een A model telefoon en daar werkt de DJI app niet op, gelukkig kon ik de drone terug sturen en kreeg mijn geld terug.

Maar de "jeuk" bleef. Na lang zoeken vond ik de volgende app,s : RAINBOW en DRONELINK.
Deze apps pretenderen ook DJI modellen te kunnen vliegen met een A model andriod mobiel.

Ik zou graag willen weten of er meerdere drone vliegers zijn die er bekend mee zijn en wat hun bevindingen zijn...als die positief zijn dan kan ik met een gerust hart weer een DJI mavic mini kopen.

Reakties afwachtend,
Vriendelijk groeten,

Ronald Schuuring.
Lelystad.
Je hebt het dan over Samsung vermoed ik? A en S bestaan niet specifiek binnen android zover ik weet?

De vereiste voor DJI Fly = 64bit processor & OS onder android.
 
Beste drone vrienden,

ik heb begin van het jaar een dji mavic mini gekocht. Maar ik kreeg de app niet aan de praat.
Reden : ik heb een A model telefoon en daar werkt de DJI app niet op, gelukkig kon ik de drone terug sturen en kreeg mijn geld terug.

Maar de "jeuk" bleef. Na lang zoeken vond ik de volgende app,s : RAINBOW en DRONELINK.
Deze apps pretenderen ook DJI modellen te kunnen vliegen met een A model andriod mobiel.

Ik zou graag willen weten of er meerdere drone vliegers zijn die er bekend mee zijn en wat hun bevindingen zijn...als die positief zijn dan kan ik met een gerust hart weer een DJI mavic mini kopen.

Reakties afwachtend,
Vriendelijk groeten,

Ronald Schuuring.
Lelystad.
Ik heb de app geïnstalleerd, en zover lijkt alles te werken, alleen heb ik nog geen drone. Kan ik de mini dan aanschaffen of merkte je pas later dat de app niet werkt?