Kapotte accucel

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

jt.rit

New Member
Lid geworden
3 sep 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
22
Locatie
Woerden
Beste,
Ik heb een andere accu voor mijn DJI phantom 3 standard gekocht alleen hij geef aan dat de batterijcel kapot is, mijn vraag is nu: als jullie zo naar de afbeeldingen kijken kan ik er dan gewoon mee door vliegen of zal ik hem moeten repareren?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180903-164712_DJI GO.jpg
    Screenshot_20180903-164712_DJI GO.jpg
    252,7 KB · Weergaven: 52
  • Screenshot_20180903-164726_DJI GO.jpg
    Screenshot_20180903-164726_DJI GO.jpg
    241,9 KB · Weergaven: 51
zelf persoonlijk zou ik het risico niet nemen, maar het is, als ik het zo bekijk, niet gewoon een garantie gevalletje?
 
Valt de afwijking niet binnen de tolerantie ? Ik zou zeggen, probeer het uit in een overzichtelijke omgeving, niet te ver en te hoog.
Hou de spanning van de accu’s in de gaten, zodat je de controle behoudt. Of stationair laten draaien en dan zien wat er gebeurt, let dan wel op de koeling van de drone !


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb er een te koop: en originele die 1 of 2 keer opgeladen is... interesse?

Als je Phantom zelf al in het rood aangeeft dat hij beschadigd is zou ik iets anders zoeken geloof ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: KoenD
Valt de afwijking niet binnen de tolerantie ? Ik zou zeggen, probeer het uit in een overzichtelijke omgeving, niet te ver en te hoog.
Hou de spanning van de accu’s in de gaten, zodat je de controle behoudt. Of stationair laten draaien en dan zien wat er gebeurt, let dan wel op de koeling van de drone !


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Heeft de Phantom 3 actieve koeling?
 
Geen idee, maar zet hem bv op een winderige plek, zodat ie niet te warm wordt.
Zelf heb ik een Mavic pro en die heeft een actieve koeling.



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Die accu, die je gekocht hebt, was die nieuw ?
Het aanbod van DGA kan je natuurlijk altijd in overweging nemen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Beste,
Ik heb een andere accu voor mijn DJI phantom 3 standard gekocht alleen hij geef aan dat de batterijcel kapot is, mijn vraag is nu: als jullie zo naar de afbeeldingen kijken kan ik er dan gewoon mee door vliegen of zal ik hem moeten repareren?

Ik zou het zeker terugbrengen. Recent ook zo'n batterij nieuw gekocht voor een P4 en dat hoort natuurlijk niet bij een totaal nieuwe. De verschillen waren bij mij minder groot, maar zodra je boven 0,1 volt verschil tussen de cellen komt wil de drone zelf niet meer vliegen, jij zit hier zelfs verder vanaf.