Kampen gefilmt met de Mavic Mini

Status
Niet open voor verdere reacties.
De video is inmiddels verwijderd..........
Waren wel mooie beelden.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
De video is inmiddels verwijderd..........
Waren wel mooie beelden.

Ik zie 'm nog gewoon staan. Het is aan de maker om te beslissen wat-ie met alle feedback doet, denk ik. Maar zoals ik al zei, na eind dit jaar wordt dit een heel andersoortige discussie, ben nu al benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
 
Daarom geloof ik ook niet in een algeheel vuurwerkverbod (de huidige regels worden al nauwelijks gehandhaafd).

Eén off-topic antwoord hierop: handhaving op gedrag door heel het land is totaal niet te vergelijken met bij een algeheel verbod controlleren dat er via (lucht)havens en andere grenzen geen niet-toegestaan (knal)vuurwerk meer binnenkomt. Bovendien is (daarna) een illegale vuurwerkknal veel makkelijk op te sporen en te melden dan een Mavic Mini die zich niet aan de regels houdt.

En nu weer naar de drones, graag.
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe Europese droneregels zijn nu van kracht, en vliegen boven bebouwde kom is (mits je je aan alle andere regels houdt) zeker niet meer verboden.

Ik plaats deze verduidelijking naar aanleiding van deze vraag uit eind januari 2021. Zie aldaar voor meer informatie. (Thread closed.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.