iPhone 6 zeer snel leeg na update IOS 11.0.3 met Mavic pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sraar

New Member
Lid geworden
8 jul 2017
Berichten
19
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Melderslo (Horst aan de Maas)
Heb mijn iPhone geüpdatet. Nu vlieg ik nog geen batterij van mijn Mavic leeg en de batterij van mijn iPhone is ook leeg. Als ik de telefoon dan opnieuw opstart blijkt er nog voldoende stroom op te zitten. Wil ik dan weer vliegen dan stop hij er bijna meteen mee. Heeft iemand hier ervaring/last van/mee of misschien een tip?

Heb de originele kabel controle/iphone kapot die er bij zat. Waar zijn deze te koop? Toch handig om je iPhone direct aan te sluiten i.p.v. met de lange usb kabel.

Ik hoor het graag.

Groet, Sraar.
 
Met telefoon naar de mediamarkt gegaan, opgestuurd en blijkt een technische fout van de telefoon zelf te zijn. Ik heb Geen garantie meer helaas.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb ook dit zelfde probleem mijn iPhone is ongeveer net zo snel leeg als 1 accu van mijn mavic pro. Is hier een oplossing voor?
 
Met telefoon naar de mediamarkt gegaan, opgestuurd en blijkt een technische fout van de telefoon zelf te zijn. Ik heb Geen garantie meer helaas.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hoi.

Ik heb een app op de telefoon die de toestand/kwaliteit van de batterij meet. Mijn batterij is nog 86% dus zou nog goed moeten zijn. Eerder kon ik er ruim 3 batterijen van de Mavic mee doen en is nu na een vlucht leeg. Denk toch dat het aan de software van de iPhone of DJI go app ligt of aan de korte kabel van de controler naar de telefoon die bij mij kapot is. Ik doe het nu met de normale oplaadkabel van de iPhone. Heb een nieuw korte kabel besteld.

Gr, Sraar.
 
Hoi allemaal,

Ben niet het type met veel geduld :-(. Vandaag een nieuwe accu in mijn iPhone 6 laten plaatsen. Na 70% opgeladen te hebben maar eens een vlucht gewaagd met mijn Mavic.
Na een accu van de Mavic leeg gevlogen te hebben was de accuspanning van de iPhone van 70 naar 59% terug gelopen. Dit is erg hoopvol. Ik hoop dat het daar aan heeft gelegen.
Nu alle 3 mijn accu's van de Mavic aan de stroom en morgen ga ik proberen ze alle 3 achter elkaar leeg te vliegen. Ik hoop dat de iPhone dat nu uithoud.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groet, Sraar.
 
Weet iemand dit? ik krijg een foutmelding met 1 batterij die ik heb, battery authentication failed... is hier wat aan te doen? Mvg Jan



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hou ons op de hoogte


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hallo iedereen.

Weinig tijd gehad maar toch een batterij van mijn Mavic leeg kunnen vliegen nadat ik mijn iPhone heb geüpdatet naar de nieuwste versie iOS 11.1.1.
Het koste mij uiteindelijk 11 % na 1 batterij (16 minuten vliegen).
Ik denk dat ik het lek boven heb, dus dat het aan de batterij van mij iPhone heeft gelegen.
Mocht ik nog wat anders tegen komen dan laat ik het jullie hier weten.

Gr, Sraar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Freeze Pictures
Mac erkent dat er problemen zijn met de batterijen van de Iphone 6. Ze vervangen ze tegen een gunsttarief, of je ervoor in aanmerking kan komen, best even raadplegen. Ik heb mijn batterij eveneens moeten vervangen. Ik kan 3 mavic Air batterijen spenderen bij een volle Iphone 6 batterij.
 
Heb een tijdje ook met mijn iPhone 6 en de Mavic Pro gevlogen, geen enkel probleem. Zal wel exemplarisch zijn geweest.
Vlieg overigens nu met een mini IPad 4 ( echt een genoegen) met iOS 11.4 en geen probleem.
NB. Ook de iPhone heeft na een recente update nu IOS 11.4


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app