Ipad mini 4 naar IOS11 wie?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Björn

New Member
Lid geworden
3 jul 2017
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
45
Locatie
Avenhorn
Website
www.pd5dj.nl
Hallo allen

Wie o wie heeft zijn Ipad mini 4 geupdate naar IOS11?

Wat zijn de ervaringen? ivm batterij duur?

Gr. Bjorn
 
Hoi Bjorn,
Ik, versie 11.0.1. Batterijduur lijkt ietsje te zijn afgenomen maar ik vind het verschil vooralsnog zo klein dat ik het niet hard durf te beweren. Er staat inmiddels weer een update klaar zie ik overigens.
 
Ik had gisteren 11.0.2 er al op staan. Als ik ga vliegen zorg ik altijd dat hij op 100% staat.
Ongeveer een uur bezig geweest. Niet echt gemerkt, dat de batterij snel leeg was gelopen. Volgens mij dus geen probleem.
 
Nou ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en ook geupdate.
Eerst indruk is dat ik niet echt iets van het batterij verbruik merk, lijkt hetzelfde.
Dit weekend maar eens even vliegen.
In ieder geval bedankt :)
 
Blijft altijd een beetje spannend, zo'n IOS update. Ik weet nog dat ik na de update naar IOS9 ineens geen externe GPS (bluetooth) meer kon gebruiken. Best lastig als je daarvan afhankelijk bent voor bepaalde navigatiesoftware. Moest ik ineens weer met de papieren kaart aan de slag... Twee updates later was het pas opgelost.
En dat geldt natuurlijk voor al je "kritische" apps.
Overigens heeft mijn iPad mini nog geen neiging om te updaten vanaf 10.3.3. Kan zijn dat dat is omdat het een "2" is en IOS 11 niet meer ondersteund gaat worden... Mmmmhhh, tijd om te gaan sparen?...