Inderdaad: wielen!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ik moet zeggen: het lijkt me toch wel een erg goede zet van DJI en een leuk ding om te hebben als ik dit filmpje zie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Heel leuk speelgoed, maar 630 euro is aan de gortige kant.
 
Een op zicht een heel leuk educatief speeltje.
Hoe eerder je de jeugd betrekt en nieuwsgierig maakt naar wat er tegenwoordig geboden wordt op techniek en robotica, ze daar later daar zeker hun voordeel mee doen.
En ik zal de laatste zijn die dit in twijfel trekt.
Maar of menig huisvader, voor dit hoogstaand technisch product de gevraagde prijs gaat betalen, dat betwijfel ik.
Of het moet zijn dat dit een product is, die valt onder de noemer 'Toys for Boys' maar dan voor de iets grotere Boy.
Dit uiteraard natuurlijk in samenwerking met de kleinere boy die, als vervolgens de lol er af is (lees: opbouw en installatie, programmeren) zich er dan mee mag vermaken.
Vraag me af waarom er een kanon op zit, een hippe race kuip met camera zou ook een optie kunnen zijn.
Waarom moet het tegenwoordig geassocieerd worden met schieten en oorlogvoering, een leuke race wedstrijd is toch ook een toffe game uitdaging
Het is en blijft een goed doordacht commercieel product met een stevige prijs.

groetjes André
 
Het educatieve aspect is duidelijk. Het eenvoudige programmeer-interface is gericht op beginners/kinderen.

Ik vind het niet een heel erg doordacht product, het is een 'one trick pony'. Als speeltje zou ik hier als volwassene snel op uitgekeken zijn. Voor kinderen verwacht ik dezelfde attentieboog. De programmeerbare set van Lego biedt veel meer creatieve uitdaging met een zelfde educatieve inslag. En ook nog eens voor de helft van de prijs.
Home - Mindstorms LEGO.com