i'm a rookie

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

tuan

New Member
Lid geworden
28 feb 2023
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
65
Locatie
antwerpen
hello ik ben tuan,
deze hobby is vrij nieuw voor mij,ik hoop hier veel nieuwe dingen te leren. ik heb me onlangs ingeschreven voor een drone licentie dronepilot basic A1/A3+A2 ik bezat een mavic3 pro maar die heb ik vorige zomer moeten achterlaten op het politiebureau na een crash en is voorlopig aangeslagen tot proses volgt. nu is mijnvraag heb ik een drone nodig om het exame tedoen
 
  • Leuk
Waarderingen: Vranz van Maaren
Welkom op het forum, Tuan.
Voor de online leerstof en de examens heb je geen drone nodig.


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 

Welkom op het forum, Tuan.
Voor de online leerstof en de examens heb je geen drone nodig.


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Welkom op het forum, Tuan.
Voor de online leerstof en de examens heb je geen drone nodig.


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor de verwelkoming. En het antwoord.
Ik denk dat ik wat te voorbarig ben geweest om me in die cursus in te schrijven.ik be namelijk niet de beste student :) mischien toch maar beter een Mavic 3 mini pro kopen. Als ik het goed begrepen heb moet je je daar maar enkel voor registreren
 
Bedankt voor de verwelkoming. En het antwoord.
Ik denk dat ik wat te voorbarig ben geweest om me in die cursus in te schrijven.ik be namelijk niet de beste student :) mischien toch maar beter een Mavic 3 mini pro kopen. Als ik het goed begrepen heb moet je je daar maar enkel voor registreren

Toch kan het geen kwaad om in ieder geval je A1/A3 certificaat te halen.
Dan ben je in ieder geval enigszins op de hoogte van de regelgeving.
Weet je budget niet, maar je kan eventueel ook praktijk & theorie combineren bij sommige opleidingen.



Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Welkom Tuan,
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het hele verhaal achter de “opgesloten” drone ;)
 
wel het zit zo hier voor had ik een Mavic Pro een paar jaar mee gevlogen zonder problemen. zonder vliegbewijs ,oa in Japan Frankrijk Duitsland Nederland en Luxenburg en Belgie .deze is gestolen uit de wagen. dus nieuwe Mavic3 pro gekocht. na drie maal thuis in mijn omgeving gevlogen te hebben naar Oostenden praachtige zonsondergang aan het filmen plots alle contact verloren rth geprobeerd alle ander opties nagekeken geen succes een uur op het strand gezocht niets dan maar naar de politie daar bleek aangiften te zijn gedaan van een drone die tegen een appartements gebouw was gevlogen en op een overkapping van een terras was gevallen gelukkig geen slachtoffers word proces verbaal opgemaakt en krijg men drone terug ik blij naar buiten bijna aan men wagen word ik terug geroepen en word gevraagd men drone terug af te geven voor verder onderzoek en navraag bij luchtvaartpolitie. hoor hele tijd niets meer dus bel naar politiebureau daar vertellen ze me dat men drone is aangeslagen en dat het nu in gerechtelijke handen is dus nu bang afwachten gebeurt op 20/08/2022