IJszeilen en schaatsen Nieuwkoopse plassen, ijszeilers halen snelheden van 80 km per uur best lastig voor een Drone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Mooie beelden! Welke drone heb je hiervoor gebruikt?
 
Ik verbaasde me de afgelopen dagen over hoeveel mensen schaatsen in huis hebben. Zij hebben met een paar man materiaal om te gaan ijszeilen. Je moet het maar hebben liggen. :D
 
Mooie video met mooie heldere kleuren en veel op te zien. Hoe ver is de drone van je af geweest bij de beelden? Ik had het zelf ontzettend koud afgelopen weekend en bakte er niets van. Tot mijn verrassing raakte ik ook de verbinding kwijt, misschien door het weer of door een fout van mij. Maar dit deed je allemaal op afstand neem ik aan
 
Mooie video met mooie heldere kleuren en veel op te zien. Hoe ver is de drone van je af geweest bij de beelden? Ik had het zelf ontzettend koud afgelopen weekend en bakte er niets van. Tot mijn verrassing raakte ik ook de verbinding kwijt, misschien door het weer of door een fout van mij. Maar dit deed je allemaal op afstand neem ik aan
We waren met ze tweeen geen probleem met de verbinding, wel met de snelheid van de ijszeilers die waren ongekend snel. Het was een super weekend, wij zijn beginners met vliegen, we leren iedere dag. Ja koud was het zeker maar de moeite waard. We hebben nog 2 uur aan beeld materiaal liggen.
 
Zalig mooi.
De toeschouwers, de schaatsers, de ijszeilers, de droners,....iedereen geniet van het weer en zijn hobby. Zelfs wij mogen nu mee genieten van de mooie leuke beelden. Super dag toch. Mooi gedaan.

Groetjes,
Tom
 
Zalig mooi.
De toeschouwers, de schaatsers, de ijszeilers, de droners,....iedereen geniet van het weer en zijn hobby. Zelfs wij mogen nu mee genieten van de mooie leuke beelden. Super dag toch. Mooi gedaan.

Groetjes,
Tom
Dank je wel Tom, misschien moeten we wel weer 7 jaar op wachten voor er weer een beetje sneeuw en ijs is

groet Jos