Huh ?!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

SnitserNL

Well-Known Member
Lid geworden
11 mei 2019
Berichten
1.738
Waarderingsscore
672
Punten
113
Leeftijd
67
Locatie
Sneek
Raar, maar waar ... :rolleyes:
Er vliegt hier (ten noordwesten van Sneek) al enkele uren een vliegtuig uit Keulen rond:

Screenshot_20211123_124347_com.flightradar24free_resized_20211123_124607272.jpg


Volgens mij kunnen ze het RTH-knoppie niet vinden. ;)
 
Zal wel een millitaire oefening zijn. Het is een NATO vliegtuig.
Tijdje geleden hier in Flevoland hetzelfde met twee Hercules vliegtuigen (opgestegen uit Eindhoven) die echt de raarste patronen draaiden over het Markermeer om vervolgens weer ZO te vliegen naar Eindhoven.

Airbus A330 -243MRTT:

NATO: Frankreich tritt strategischer Lufttransport- und Mehrzweck-Tanker-Initiative bei

The planes are to be stationed in Eindhoven (seat of the European Air Transport Command) and Cologne.

The Airbus A330 MRTT (Multi-Role Tanker Transport) (called Phénix in France) is the military version of the A330-200. France, now joining the MRTT-C, plans to purchase 15 machines to replace the outdated KC-135 .
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Dit is het tankvliegtuig van Defensie (gezamenlijke aankoop met verschillende landen) gestationeerd in Keulen. Dit is de zogenaamde Carol track, waar het tanken in de lucht van jachtvliegtuigen plaatsvindt.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie en SnitserNL
Dit is het tankvliegtuig van Defensie, gestationeerd op Eindhoven. Dit is de zogenaamde Carol track, waar het tanken in de lucht van jachtvliegtuigen plaatsvindt.
Ik denk toch dat deze gestationeerd is op Keulen. Hij kwam daar vandaan, en is daar ook net weer geland. Of heeft dat een andere reden?
1637679169923.png
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL