Hubsan Zino Mini Pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

EmpieDrone

Active Member
Lid geworden
1 dec 2020
Berichten
195
Waarderingsscore
68
Punten
28
Leeftijd
63
Locatie
Gent
Net aangekondigd. Eerst zien en dan geloven is de boodschap.

1/1.3 inch CMOS image sensor 48M pixels
2.4um mixed large pixel f/1.85 super large aperture
6X zoom
HDR mode 4K/30fps
H.265/HEVC 200Mbps Syncleas.3.0 1080P/30fps
10KM range Wireless bandwidth 20Mbps
Max flight time 40 minutes
only 249g Front/Back/Down
3D space perception vision obstacle avoidance
ATVT 3.0 AI Tracking

 
Zo... afhankelijk ook van de prijs zou dit wel eens een heel groot antwoord op de DJI Mini 2 en de Fimi X8 Mini kunnen zijn!
 
Vorige week ook 1 besteld, de Fimi X8 Mini heb ik ook nog op de plank klaarliggen voor een testje.
:)
 
Vorige week ook 1 besteld, de Fimi X8 Mini heb ik ook nog op de plank klaarliggen voor een testje.
:)
Oh, je hebt ze dadelijk dus allebei?

Er zijn aan de Fimi best nog wat dingetjes te verbeteren, maar ik heb er tot nog toe veel plezier van, zeker voor de prijs die ik er voor betaald heb. Maar ik ben wel erg benieuwd naar Zino! Kost best wel een stukje meer, maar er wordt een hoop beloofd!
 
Ben ook heel benieuwd naar beiden, hopelijk volgende week tijd & weer om te vliegen. Ik lees voornamelijk positieve dingen over de X8. Maar ik ga graag op mijn eigen ervaringen af :) De Hubsan zal nog wel even duren vermoed ik
 
Ik lees voornamelijk positieve dingen over de X8. Maar ik ga graag op mijn eigen ervaringen af :) De Hubsan zal nog wel even duren vermoed ik
Ik vind eerlijk gezegd dat er ook best wat negatieve geluiden zijn over de X8, maar dat lijkt soms ook op vooroordelen gebaseerd te zijn of vanuit DJI liefhebbers die op voorhand een andere aanbieder niet hoog hebben.
Ik heb geen ervaring met DJI, maar ik geloof zo dat dat een prima toestel is.
Toch vind ik zelf de Fimi ook erg goed vliegen en ik vind de controller heel erg fijn: de sticks voelen prima aan en de telefoon in het midden is volgens mij de fijnste positie.

Grappig vind ik wel dat ik diverse side-by-side YouTube filmpjes heb gezien waar men er op wijst dat bij de Fimi (weer) de horizon scheef is. Dat in diezelfde filmpjes de DJI een minimaal net zo scheve horizon heeft, hoor je dan niemand over!

Ik ben wel erg benieuwd naar jouw (vergelijkende) ervaring! Misschien dat ik bij positieve geluiden toch ook nog voor de Hubsan ga!
 
"Tilted Horizon' zie je overal en bij elk merk. Dit zegt niks over de drone maar meer over de piloot die geen flauw idee heeft hoe je zo'n ding recht af moet / kan stellen. Youtube filmpjes vind je naar ieders faveure.
Ik ben ook heel benieuwd of ik mooi beeldmateriaal kan halen uit de Fimi! Maar dat zien we binnenkort wel. Ook de Hubsan Zino Mini Pro ben ik zeer benieuwd naar. Kortom: Het wordt een mooie zomer !

De vloot is er klaar voor :cool:

1620586521407.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ruudl
Ik zag on youtube dat de verzenddatum nu ergens tussen 5 en 15 juli ligt....

Bovendien zijn er kleine wijzigingen te zien op de Hubsan website:
- de opdruk is daar nu niet groen maar wit
- de diverse ventilatie openingen aan de achterkant en de achterste zijkanten zijn iets veranderd in design
 
Die van mij is idd ook nog niet verzonden.....

Verzonden met mijn M2002J9G en de Dronepilots.nl app
 
Volgens mij is dit één van de eerste video's van een vliegende Zino Mini (behalve die van de live presentatie dan).... nog geen videobeelden gemaakt door de drone zelf, maar wel van een hooverende Zino en het lijkt echt...
 
Excuses van Hubsan voor verlate levering:

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Je bent me net voor, ik wilde dit net gaan posten:
De Zino Mini SE past mooi in het rijtje bij de Fimi X8 Mini en de DJI Mini2

Men adverteert bij de Zino Mini SE zelfs 45 Minuten vliegtijd!
 
Volgens Hubsan staat de uitlevering nu op: Early August.